דיווחים: פט גלסינגר מ-VMware ישוב לאינטל ויחליף את אוטליני כמנכ"ל

גלסינגר וסנג'אי ג'ה - מנכ"ל מוטורולה לשעבר, הם שני השמות המובילים את רשימת המועמדים להחלפת אוטליני, על פי הדיווחים ● VMware: "החברה אינה נוהגת להגיב על שמועות או ספקולציות"

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware, עתיד לשוב לאינטל (Intel) ולהחליף את פול אוטליני, נשיא ומנכ"ל החברה – כך דווח בסוף השבוע. על פי אתר החדשות Quartz, הנמצא בבעלות The Atlantic, גלסינגר וסנג'אי ג'ה – מנכ"ל מוטורולה (Motorola) לשעבר, הם שני השמות המובילים את רשימת המועמדים להחלפת אוטליני.

אוטליני צפוי לפרוש מתפקידו במאי הקרוב. הוא עבד בחברה כמעט ארבעה עשורים, ושימש בתפקיד המנכ"ל בשמונה השנים האחרונות. בספטמבר דיווח הוול סטריט ז'ורנל (Wall Street Journal), כי בעקבות פרישת שון מלוני – סגן נשיא בכיר באינטל, עלה שוב שמו של הישראלי דדי פרלמוטר, אף הוא סגן נשיא בכיר בענקית השבבים, כמועמד למנכ"ל החברה.

לפני שהצטרף ל-EMC, בסוף 2009, עבד גלסינגר באינטל כ-30 שנים, ובתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל משותף של קבוצת המוצרים הדיגיטליים לארגונים של החברה. קבוצה זו מניבה לאינטל מחצית מהכנסותיה. לפני כן עמד בראש מעבדות אינטל, ושימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי בחברה.

עם מעברו ל-EMC, דובר על גלסינגר כמי שיחליף את ג'ו טוצי, נשיא ומנכ"ל ענקית תשתיות ניהול המידע. עם הגיעו ל-EMC, נפרד טוצ'י מתפקיד נשיא החברה ומונו שני נשיאים במקומו. גלסינגר מונה לנשיא החברה ואחראי לחטיבת מוצרי תשתיות המידע וחטיבת האבטחה בה. כנשיא השני מונה הווארד אליאס, האמון על פעילות תפעול תשתיות המידע ושירותי מיחשוב הענן. במקביל, הודיע טוצ'י, כי יישאר יושב ראש ומנכ"ל EMC עד 2012. אלא שמאז דחה את טוצ'י את עזיבתו את החברה והוא צפוי להישאר בה עד 2015.

ביולי האחרון מונה גלסינגר למנכ"ל VMware, והחליף את פול מריץ, שעבר לחברה האם, EMC.

בתגובה לפרסום מסרה VMware, כי "החברה אינה נוהגת להגיב על שמועות או ספקולציות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים