החל מאבק הירושה: EMC מינתה שני נשיאים; אחד מהם – בכיר לשעבר באינטל

פט גלסינגר עבד 30 שנים באינטל, ויהיה אחראי על חטיבת מוצרי תשתיות המידע וחטיבת האבטחה של EMC ● הווארד אליאס ישמש כנשיא ומנהל תפעול תשתיות המידע ושירותי מיחשוב הענן ● השניים יחליפו בתפקידיהם את ג'ו טוצ'י, שימשיך לשמש מנכ"ל ויושב ראש EMC עד 2012

החל מאבק הירושה ב-EMC: ענקית תשתיות האחסון הודיעה, כי מינתה שני נשיאים לחברה, במקומו של ג'ו טוצ'י: אחד מהם הוא פט גלסינגר, לשעבר בכיר באינטל (Intel), שמונה לתפקיד נשיא החברה ואחראי לחטיבת מוצרי תשתיות המידע וחטיבת האבטחה בה. השני, הווארד אליאס, ישמש כנשיא ומנהל תפעול תשתיות המידע ושירותי מיחשוב הענן. במקביל, הודיע טוצ'י, כי יישאר יושב ראש ומנכ"ל EMC עד 2012.

במסגרת תפקידו, יהיה גלסינגר אחראי על מוצרי תשתיות המידע, מוצרי האחסון, חטיבת האבטחה המבוססת על מוצרי חברת RSA, שנרכשה על ידי EMC לפני מספר שנים, וכן על המוצרים לניהול תוכן. גלסינגר עבד באינטל כ-30 שנים, ובתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל משותף של קבוצת המוצרים הדיגיטליים לארגונים של החברה. קבוצה זו מניבה לאינטל מחצית מהכנסותיה. לפני כן הוא עמד בראש מעבדות אינטל, ושימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי בחברה.

הווארד אליאס קודם לתפקיד נשיא ומנהל תפעול תשתיות המידע ושירותי מיחשוב ענן. לפני שהגיע ל-EMC, עבד אליאס ב-HP.
גלסינגר ואליאס ידווחו ישירות לטוצ'י, ויצורפו לצוות ההנהלה הבכירה שלצידו. צוות זה יכלול גם את סגן יושב ראש EMC, ביל טאובר, ואת דיוויד גולדן, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל הכספים בחברה.

השינויים בהנהלת ענקית תשתיות המידע קורים שבועיים לאחר שריצ'רד איגן, ממייסדי EMC, התאבד בירייה. איגן בן ה-73 שם קץ לחייו לאחר שנואש ממאבקו במחלת הסרטן, ממנה סבל בשנים האחרונות. איגן ייסד את EMC ב-1979, ביחד עם רוג'ר מרינו, וחדל מלשמש בתפקיד פעיל בחברה ב-2001.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים