פרטים חדשים בפרשת מארק הארד: ג'ודי פישר פוטרה משום שסירבה לקיים עימו יחסי מין

מדובר בפעם הראשונה שבה נמסרים פרטים כלשהם באשר להאשמות שהעלתה פישר כלפי הארד ● הם מנוגדים לדבריה של פישר עם התפוצצות הפרשה, שלפיהם מערכת היחסים בינה לבין הארד לא הייתה בעלת אופי מיני ● כך או כך, מקור המקורב לפרשה אמר, כי בין השניים לא נוהלה כל מערכת יחסים רומנטית שהיא

ג'ודי פישר, עובדת הקבלן שנשכרה על מנת לבצע עבודות עבור HP, פוטרה מתפקידה מאחר שסירבה לקיים יחסי מין עם מארק הארד, הנשיא והמנכ"ל המודח של החברה – כך עולה מפרטים חדשים שנתגלו בפרשה. הדיווחים פורסמו הלילה (ג') בעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית, שציטטה דברים שאמר מקור המקורב לפרשה לרויטרס (Reuters).

מדובר בפעם הראשונה שבה נמסרים פרטים כלשהם באשר להאשמות שהעלתה פישר כלפי הארד. זאת, לאחר שהנהלת HP מסרה, כי הארד נחשד בהטרדה מינית, אולם לא הוסיפה מעבר לכך. סביר להניח שהאשמות אלה לא היו מתגלות, בשל ההסכמים השונים שאליהם הגיעו גלוריה אלרד, עורכת הדין של פישר, היועצים החיצוניים של HP ופרקליטו האישי של הארד, בכמה הליכים במקביל.

הדיווחים החדשים מעמידים באור שונה את אלה שפורסמו עם התפוצצות הפרשה. אז טענה פישר, באמצעות פרקליטתה, כי "אני מופתעת ועצובה מכך שמארק הארד איבד את משרתו בשל הפרשה. זו כלל לא הייתה כוונתי". בהודעה שנכתבה בשמה, אישרה פישר את הדיווחים שפורסמו קודם לכן, שעל פיהם התביעה שלה נגד הארד יושבה, וכי מערכת היחסים ביניהם לא הייתה בעלת אופי מיני. "מארק ואני מעולם לא ניהלנו רומן או קיימנו יחסי מין", כתבה אז. "פגשתי אותו בראשונה ב-2007, כשהתראיינתי למשרה בקבלנות עבור HP. עבדתי בחברה בקבלנות באירועים ללקוחות גדולים ובוועידות שנערכו בארצות הברית וברחבי העולם. ערכתי הכנות לאירועים הללו, השקעתי מאמצים רבים ונהניתי לעבוד עבור HP".

הארד הודח ב-6 באוגוסט, לאחר שהחברה שעמד בראשה האשימה אותו בדיווח הוצאות שגוי, שבו הייתה מעורבת גם פישר, ולחילופין – בניסיון להסתיר את קשריו עם פישר באמצעות אותו דיווח. זאת, על אף שבחקירה פנימית שנערכה על ידי HP, בהוראה של הנהלת החברה, לא נמצאו עדויות להטרדה מינית שכזו מצידו.

בדיווחים שפורסמו הלילה אמר המקור, כי "הארד עדיין אוהב את HP, אולם הוא הובך והתייאש מהאופן שבו החברה פעלה בזירה התקשורתית בטיפול בפרשה, וכיצד החלו לדלוף השמצות נגדו מיד אחר עזיבתו". הוא ציין, כי הארד רתח מזעם במיוחד על ההדלפות שבעקבותיהן פורסמו דיווחים שלפיהם העובדה שהוא הגיע להסכם עם פישר הפריעה ועיכבה את החקירה הפנימית שהתנהלה בעניין, וכינה אותם "שקריים".

המניע שזירז את עזיבתו של הארד את HP, ציין המקורב, היה העובדה שנתגלעו חילוקי דעות בינו לבין חברי הנהלת החברה באשר לשאלה האם לחשוף את האישומים נגדו אודות ההטרדה המינית. הוא אמר, כי ברגע שההנהלה החליטה לעשות כן, "הארד וההנהלה נכנסו למסלול של היפרדות".

המקור המקורב ציין, כי הארד ופישר לא קיימו ביניהם מערכת יחסים רומנטית מסוג כלשהו.

אלרד, HP ופרקליטו של הארד לא הגיבו לפרסום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים