האישה בפרשת הארד: "מעולם לא קיימנו יחסי מין; אני מופתעת ועצובה מפרישתו"

"זו כלל לא הייתה כוונתי", מסרה האישה, ג'ודי פישר, ששימשה בעבר כאשת מכירות ושחקנית ● בהודעתה מאשרת פישר את הדיווחים שעל פיהם התביעה שלה נגד הארד יושבה, וכי מערכת היחסים ביניהם לא הייתה בעלת אופי מיני ● עוד היא מסרה, כי "השקעתי מאמצים רבים ונהניתי לעבוד עבור HP"

האישה שנמצאת במרכזה של פרשיית ההטרדה המינית שהובילה לפרישתו של מארק הארד מתפקיד מנכ"ל HP פרסמה הודעה לתקשורת שבה מסרה, כי היא מצטערת על כך שהארד נאלץ לפרוש.

"אני מופתעת ועצובה מכך שמארק הארד איבד את משרתו בשל הפרשה. זו כלל לא הייתה כוונתי", מסרה האישה, ג'ודי פישר, ששימשה בעבר כאשת מכירות ושחקנית, בהודעה שפרסמה אתמול (א') בשמה פרקליטתה, גלוריה אלפרד. בהודעתה מאשרת פישר את הדיווחים שפורסמו קודם לכן, שעל פיהם התביעה שלה כנגד הארד יושבה, וכי מערכת היחסים ביניהם לא הייתה בעלת אופי מיני.

"מארק ואני מעולם לא ניהלנו רומן או קיימנו יחסי מין", מסרה. "פגשתי את מארק לראשונה ב-2007, כאשר התראיינתי למשרה בקבלנות עבור HP. עבדתי בחברה בקבלנות באירועים ללקוחות גדולים ובוועידות שנערכו בארצות הברית וברחבי העולם. ערכתי הכנות לאירועים אלה, השקעתי מאמצים רבים ונהניתי לעבוד עבור HP".

הארד התפטר ביום ו' ממשרתו כיושב ראש ומנכ"ל HP, לאחר שהחברה חקרה את ההאשמות על כך שהארד היה מעורב בהטרדה מינית. ההתפטרות נכנסה לתוקף באופן מיידי, והארד הוחלף על ידי מנהלת הכספים הראשית של החברה, קתי לג'ק, שתכהן במשרה באופן זמני.

במסיבת עיתונאים שנערכה ביום ו' אחר הצהריים אמר היועץ המשפטי הראשי של HP, מייק הולסטון, שהארד ניהל "יחסים אישיים קרובים" עם עובדת קבלן במשך שנתיים, מסתיו 2007 ועד 2009, ולא דיווח על כך למועצת המנהלים. HP לא חשפה את שמה של פישר.

מועצת המנהלים של HP שכרה חוקרים חיצוניים והגיעה למסקנה שהארד לא הפר את מדיניות החברה שאוסרת על הטרדה מינית, אך התנהלותו הוכיחה "חוסר שיקול דעת", אמר הולסטון, ומשום כך, הגיעה מועצת המנהלים למסקנה שעליו להתפטר. על פי הדיווחים, הארד שילם לאישה סכום מסוים של כסף, אך HP אינה צד להסכם הפשרה.

מההודעה שפרסמה אלפרד עולה, כי פישר, בת 50, היא אם חד הורית שמתמקדת בגידול בנה הצעיר. היא בעלת תואר במדעי המדינה מאוניברסיטת Texas Tech, ובעבר שימשה כסגנית נשיא של חברת נדל"ן. כן שיחקה פישר בשישה סרטי קולנוע מאז שנת 1992 ובמספר סדרות טלוויזיה.

מהסכם נפרד שהוגש ביום ו' לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) עולה, כי פיצויי הפרישה של הארד מסתכמים ב-12.2 מיליון דולרים בתוספת מניות, בתנאי שלא ינקוט בהליכים משפטיים נגד HP.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים