"מגיפת הקורונה תיצור נורמלי דיגיטלי חדש"

כך אמר ג'ורג' קוריאן, מנכ"ל נט-אפ, בכנס Insight השנתי של החברה שהתקיים השנה במתכונת וירטואלית ● "החותם המהיר שטבעה המגיפה יאלץ כל ארגון להפוך בעדיפות ראשונה את כל השירותים והמוצרים שלו כניתנים לשימוש באופן דיגיטלי מרחוק"

כמו מנכ"לים רבים אחרים לפניו, הצדיק את המהלך מטעמי חסכון בעלויות. ג'ורג' קוריאן, מנכ''ל נט-אפ.

"מגיפת הקורונה תיצור נורמלי חדש, שיתבסס על תהליכים דיגיטליים, שיאיצו את תהליך הטרנספורמציה העסקית", כך הצהיר ג'ורג' קוריאן, מנכ"ל נט-אפ, בכנס Insight השנתי של החברה, שהתקיים השנה במתכונת וירטואלית. לדבריו, "פוטנציאל ההשפעה של המגיפה יהיה בבחינת הלם מואץ, והעולם יברא ויצור הזדמנויות חדשות כתוצאה ממנה. מאז חודש מרץ עסקים ברחבי העולם נאלצו להשתמש בתוכנות לעבודה מרחוק ולשנות את דרכי הפעולה שלהם כדי להתאים לעובדים מרחוק. תופעה זו חשפה את השוני בין עסקים שמובילים בטרנספורמציה הדיגיטלית לבין המשתרכים מאחור".

לדבריו, "עסקים מסורתיים רבים וכן שיטות פעולה ייבראו מחדש בגירסה דיגיטלית. לדוגמה, כנסים ואירועים שהתקיימו בעבר רק במרחב הפיזי יכללו בעתיד אירועים דיגיטליים משלימים. המערכות התפעוליות האסטרטגיות של עסקים והפלטפורמות הטכנולוגיות של כל ארגון ייבחנו מחדש במדדים של גמישות, מהירות ואיתנות – שיזכו לחשיבות עליונה על פני מדדים מסורתיים כמו עוצמה, גודל, יכולת הרחבה וניבוי".

"נכון הוא שטרנספורמציה דיגיטלית דורגה בעדיפות עליונה זמן רב לפני פריצת הקורונה", הוסיף קוריאן, "אבל החותם המהיר שטבעה המגיפה יאלץ כל ארגון להפוך בעדיפות ראשונה את כל השירותים והמוצרים שלו כניתנים לשימוש באופן דיגיטלי מרחוק. לבתי ספר יתווסף רובד מקוון משלים, שיהווה חלק משמעותי מתוכנית הלימודים, וטלה-רפואה תביא את הכישורים של רופאים ואחיות למקומות שהרפואה לא הגיע אליהם עד עתה".

קוריאן אמר, כי "ההתפשטות המהירה של המגיפה האיצה את השימוש בכמה טכנולוגיות, שנחשבו עד עתה למשבשות הגדולות של עסקים ומשרות, בהן בינה מלאכותית, אוטומציה וענן. הן הפכו לאחרונה לכלים שמבטיחים את המשך הקשר שלנו למקומות העבודה במקום לכאלו שיחליפו אותנו".

"עם זאת, כשיחלוף המשבר והעולם ייכנס לנורמלי החדש, עסקים רבים נוספים יצטרכו לאמץ טכנולוגיות דיגיטליות ומנהלים רבים יעברו במהירות מתפיסת ההמשכיות העסקית לטרנספורמציה עסקית. הכל ייסוב סביב מהירות וגמישות, שיהפכו לקנה המידה החדש", סיכם קוריאן.

עודף חשף קוריאן במסגרת כנס Insight את פרויקט Astra, שהוא חזונה של חברת נט-אפ לפלטפורמה מוגדרת תוכנה, המפותחת בשיתוף פעולה עם קהילת הקוברנטים. Astra, לדבריו, עתידה לספק את הפלטפורמה העוצמתית ביותר בעולם והקלה ביותר לצריכה של שירותי אחסון ונתונים לארגונים בסביבת קוברנטים, המעוניינים בניוד של אפליקציות ונתונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים