תשע"ד: הבכירים מסכמים ומאחלים – חלק ב'

לסיכום השנה שחלפה ובפרוס השנה החדשה, ביקשנו ממנהלים בכירים בענף לסכם את השנה שלהם ולדעת מה הם מאחלים לעצמם, לעובדים שתחתיהם, לתעשייה ולמדינה לתשע"ה ● חלק שני

גם מערכת אנשים ומחשבים מאחלת שנה טובה ומתוקה. צילום: גילה ברנד, מתוך ויקיפדיה

תשע"ד הייתה שנה של אירועים רבים בענף. המשיכו האימוץ והפיתוח של טכנולוגיות, מגמות שונות הלכו וצברו תאוצה ומעל לכל היה צוק איתן, שאת ההשלכות המלאות שלו על המשק בכלל ועל ההיי-טק בפרט אנחנו עוד לא יודעים.

לסיכום השנה שחלפה ובפרוס השנה החדשה, ביקשנו ממנהלים בכירים בענף לסכם את השנה שלהם ולדעת מה הם מאחלים לעצמם, לעובדים שתחתיהם, לתעשייה ולמדינה לתשע"ה.

לחלק א' לחצו כאן

קובי ליף, מנהל ערוצים ב-EMEA ופעילות בישראל ב-MongoDB

קובי ליף, מנהל ערוצים ב-EMEA ופעילות בישראל ב-MongoDB

קובי ליף, מנהל ערוצים EMEA ופעילות ישראל ב-MongoDB

אני מאחל לשנה הבאה צמיחה לסטארט-אפים ולארגונים ככלל, בעיקר בפעילות מול חו"ל. לתעשיות הביטחוניות אני מאחל הזדמנות לפתח מוצרים מיוחדים בלי צורך לבחון אותם מבצעית. לכל הגופים העוסקים בנתונים ומידע אני מאחל נגישות רבה לים הנתונים.

לארגון שלי אני מאחל המשך צמיחה באותו קצב כמו ואף מהיר יותר, ואימוץ MongoDB במגוון ארגונים – מגופי סטארט-אפ ועד החברות הגדולות בארץ ובעולם.

עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול והמוביל הטכנולוגי בסאפ ישראל

ראשית, אני מאחל לכולנו בריאות ואושר. לחברות ולארגונים במשק הישראלי, לרבות לשותפינו העסקיים וללקוחותינו, אני מאחל שיצליחו לפרוץ לתחומים ולשווקים חדשים, וימשיכו להוביל בעולם בתחום החדשנות הטכנולוגית ובכלל. אנחנו, בסאפ, נהיה שם כדי לתמוך בלקוחותינו בדרך להגשמת היעדים העסקיים והאסטרטגיים.

עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול והמוביל הטכנולוגי בסאפ ישראל

עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול והמוביל הטכנולוגי בסאפ ישראל

לסאפ אני מאחל, כארגון, להמשיך את התנופה האדירה של העשייה מול חברות וארגונים בישראל, בכל התחומים.

לעובדים שלנו, שהם מהכוחות העיקריים שמניעים את סאפ, אני מאחל שנה טובה, מתוקה והמשך עבודה עם אותה תשוקה, מסירות ומקצועיות המאפיינות אותם.

אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט סולושנס מקבוצת אמן

השנה האחרונה הייתה עבורי מרתקת ומלאת שינויים משמעותיים ביותר. במהלך השנה הצטרפנו למשפחת אמן ולמעשה הפכנו מחברת סקיורנט לסקיורנט סולושנס. בעולם העיסקי נדרש זמן הסתגלות והתאקלמות קצר ומהיר, ועמדנו בפני אתגר גדול של התאמה למסגרת החדשה, במקביל לקליטת פעילות אבטחת המידע והסייבר של אמן למסגרת סקיורנט סולושנס. אני גאה לבשר כי כבר עתה אנחנו מרגישים שיש לנו אפשרות לתת מענה שלם יותר ללקוחות עסקיים גדולים, תחת המעטפת הרחבה של מכלול השירותים של קבוצת אמן.

אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט סולושנס. צילום: קובי פלר

אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט סולושנס. צילום: קובי פלר

אמנם, נושא הסייבר לא הוצג לתעשייה בארץ הראשונה השנה, אבל הוא נכנס בתשע"ד למודעות של הארגונים במשק בצורה גורפת. יתרה מזאת, השנה נוכחנו לדעת שעולם הסייבר הוא אמיתי ומוחשי ושהאיומים עליהם דובר כדמיוניים יכולים להתרחש ממש אצל כל אחד מאיתנו ברשת הארגונית.

מתוך הפגישות וההזדמנויות הרבות העומדות בפתחנו אני רואה שמרבית הארגונים בארץ כבר מודעים לחשיבות של אבטחת מידע יחד עם איומי סייבר, וכן ליכולותינו ולמגוון הפתרונות המקצועיים שאנחנו מציעים בתחום. לקראת השנה הקרובה אני מאחל לתעשייה בארץ לדעת לעמוד מול האתגרים והאיומים הקיימים והחדשים, תוך ניתוח נכון והשקעות נכונות, במקביל לבחינה מתמדת של האיומים.

באופן כללי, במדינת ישראל, עברה עלינו שנה לא קלה. קשיים כלכליים וביטחוניים, ואפילו מלחמה שגבתה מאיתנו הרבה כוחות – בנפש, ברוח, בחיי אדם ובאיתנות כלכלית. לכן, אני רוצה לאחל לכולם שנת עסקים פוריה ושקטה שתאפשר ביצוע עסקים בצורה טובה, רציפה ועם הרבה אבטחה.

אני רוצה לאחל בנוסף לחבריי בסקיורנט סולושנס ולי אישית להמשיך להשתפר ולשכלל את מכלול השירותים בתחום האבטחה והסייבר שאנחנו מספקים ללקוחותינו. לדעת להתמודד בצורה מיטבית ומקצועית עם האיומים החדשים, ולהמשיך לשלב את פעילויות האבטחה והסייבר של סקיורנט ואמן לכלל לקוחותינו.

דורון נדג'ר, מנהל מרכז הפיתוח של מוטורולה סולושנס בישראל

אני מאחל לתעשיית ההיי-טק הישראלית ולתעשיית התקשורת בפרט שנדע כולנו להמציא את עצמנו מחדש גם בשנה הבאה ולהביא לעולם את החדשנות שידענו להמציא בעשורים האחרונים. המבחן אינו פשוט והוא הופך לקשה יותר משנה לשנה. מדינות רבות עלו בעשור האחרון על נתיב החדשנות כמנוף לצמיחה כלכלית והן משקיעות בכך משאבים אדירים. התחרות מחריפה, אך ההיי-טק הישראלי מחזיק בנכסים ייחודיים, כמו: ניסיון מו"פ של עשרות שנים, תרבות של יזמות ואקו-סיסטם מגוון, שעדיין מספקים לנו יתרונות משמעותיים. אני תקווה שבשנה הבאה נדע כולנו לממש את הנכסים הללו ולהמשיך לבסס את ישראל בצמרת ההיי-טק העולמי.

דורון נדג'ר, מנהל מרכז הפיתוח של מוטורולה סולושנס בישראל

דורון נדג'ר, מנהל מרכז הפיתוח של מוטורולה סולושנס בישראל

למוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) אני מאחל כי נדע להתמודד עם האתגרים העצומים הכרוכים באיומים על ביטחון הציבור, שרק הולכים ומתעצמים. מערכות תקשורת מתוחכמות, שכוללות מרכיבים אפליקטיביים רבים מעל לתשתית התקשורת המסורתית, לצבאות ולכוחות החירום וההצלה, הן גורם מפתח בהתמודדות של מדינות נגד הטרור המתגבר, הפשיעה, אסונות הטבע, המגיפות, ההגירה הבלתי חוקית, המהומות החברתיות ועוד. האתגרים המתעצמים מחייבים פתרונות תקשורת חדישים ואני תקווה שמוטורולה סולושנס תמשיך לספק לשוק העולמי פתרונות כאלה, שמצילים חיים ברגעי המבחן.

כמנהל חדש של מרכז המו"פ, שנכנס לתפקיד באחרונה, אני מאחל לעצמי שאדע להנהיג את צוות המהנדסים המופלא של החברה ולרתום את כישרונותיהם לפיתוחים יצירתיים וחדשים שיהיו לגאווה להם, לבני משפחותיהם ולמוטורולה סולושנס כולה

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן

ראשית ומעל לכל, אני מאחל למשק הטכנולוגי-ישראלי, על כלל התעשיות בו, להמשיך ולצמוח. מדובר במשק החשוב ביותר במדינת ישראל כיום, שמעסיק ומפרנס מאות אלפי משפחות, ולא פחות חשוב – תורם תרומה משמעותית למהלכים טכנולוגיים עולמיים. במציאות בה אנחנו נמצאים, מדובר בערך משמעותי – תדמיתית ומעשית.

שנית, כנגזרת לכך, אני מאחל למשק להיות פתוח לטכנולוגיות חדשות, אם מקומיות ואם בינלאומיות. הדבר נכון בייחוד לעולם אבטחת המידע, בו האיומים על ארגונים משתנים ומתפתחים מדי יום: מתקפות סייבר על ארגונים שמתגלות הן ברוב הפעמים מתקפות מסוג שטרם נראה קודם.

שלישית, אאחל ביטחון לארגונים ולחברות הפועלות בישראל ונמצאות תחת איום סייבר קבוע ומתמשך – בתחנות הקצה, במכשירי המובייל הארגוניים, במערכות ה-DC וברשתות האלחוטיות בארגון, שנחשבות לנקודת תורפה של ממש. הדבר חשוב בארגונים עסקיים וחשוב שבעתיים בארגונים ביטחוניים – כפי שאנחנו נוכחים לדעת בתקופה האחרונה.

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטורלאור הדברים, אאחל לאינוקום לשמור על היכולת לסייע לארגונים בישראל להגן על עצמם בכל שכבות העבודה. זאת המשימה שלנו ואנחנו שמים את יהבנו כדי לבצעה על הצד הטוב ביותר. אאחל שנדע לזהות טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך, וליישם אותן באופן ראוי בשוק הישראלי; שנרחיב את פעילות תחום ההדרכה שלנו, שמסייעת ללקוחותינו להבין מהי אבטחת מידע ואיך להשתמש בכלים שאנחנו מספקים כדי להגן על עצמם; ושנמצא שותפים חדשים לדרך: אנחנו אוהבים לעבוד בצוות ובשיתוף פעולה. הכרנו המון אנשים טובים בדרך זו, ואני מקווה שנמשיך גם בעתיד. וכמובן, כמו כל מנהל, אקווה ואייחל לצמיחה בהכנסות ולהרחבת משפחת אינוקום בעובדים מצוינים נוספים.

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל

השנה החולפת הייתה מלאה בעשייה כרימון. שנה בה השקנו מוצרים חדשים, פתרונות אחסון בענן, שנה בה משכנו את הטכנולוגיה עוד שלב קדימה לטובת לקוחותינו. כיום ישנה מודעות הולכת וגוברת לאפשרויות אחסון הנתונים, תוך שילוב פתרונות הניתנים בענן והסרת דאגות של אבטחת המיידע וניידות. נט-אפ (NetApp) ישראל הרחיבה השנה את מעגל הלקוחות שלה ואת אחיזתה בלקוחות הקיימים, שרואים בנט-אפ שותף אסטרטגי עבורם, שמביא טכנולוגיה מתקדמת. הגדלנו השנה את מעגל השותפים בהצטרפותם של אינטגרטורים נוספים כבזק בינלאומי ובינת תקשורת, לצד שותפים ותיקים כ-We!-Ankor, הראל מערכות, אמת מחשוב וטלדור.

לנט-אפ אני מאחל שנמשיך להתרחב בהיקף המכירות, בחדירה לשווקים החדשים ובגיוס לקוחות ושותפים עסקיים.

לעצמי נותר לי רק לאחל להמשיך לעבוד עם הצוות הנפלא של נט-אפ בישראל, שמעניק לי מדי יום תחושת סיפוק נהדרת. אני חייב להם המון תודה והוקרה על העבודה המאומצת שעשו במהלך השנה.

שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל

בשנה שחלפה נבחן שוב אופיה המיוחד של ארצנו. מצד אחד מלחמה כואבת שהקפיאה את כלכלת הדרום והאטה את פעילות המשק כולו ומצד שני גדולתה של כיפת ברזל, שפותחה ויוצרה כאן, אצלנו. זוהי הדוגמה הקיצונית והצינית ביותר של הדבש לצד העוקץ.

שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל

שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל

למדינת ישראל אני מאחל שתמשיך להוות בתשע"ה כר פורה לחדשנות וממציאנית מובילה של טכנולוגיה. אני מאחל התאוששות ושיקום מהיר לכלכלת הדרום ופריחה לענף התיירות, ומקווה שנמשיך ליהנות מרוח האכפתיות והערבות ההדדית שאפיינו את ימי המבצע, גם בימי שקט. אני מאחל לכל פרט שיצליח לפרנס את עצמו ומשפחתו בכבוד.

לדל (Dell) בישראל אני מאחל המשך צמיחה בכל התחומים. שנמשיך להציע ללקוחותינו, הקיימים והפוטנציאליים כאחד, את הפתרונות המתקדמים ביותר, כחלק מסל הפתרונות מקצה לקצה שהחברה מציעה הן למשתמשים פרטיים והן לחברות וארגונים בגדלים משתנים.

לעובדי דל היקרים אני מאחל המשך צמיחה ופיתוח אישי ומקצועי. הישגינו היפים ניכרים בזכות ההשקעה והאמונה שלכם ואני מודה לכם על מאמציכם. חשוב לי לציין במיוחד את רוח ההתנדבות וריבוי פעילות התרומה לקהילה של עובדי דל. אני מקווה שהסולידריות ורוח ההתגייסות תמשיך להניע אותנו קדימה גם השנה.

זאב שטח, מנכ"ל קומסיין וקבוצת קומדע

למשק אני מאחל שנה של החלטות טובות ומהירות יותר – לו ולמדינה.

זאב שטח, מנכ"ל קומסיין וקבוצת קומדע

זאב שטח, מנכ"ל קומסיין וקבוצת קומדע

לענף אני מאחל שנה של יצירתיות ושיפור השירות ללקוחות, ולא רק במערכות, לעובדי הארגון.

לעובדי קבוצת קומדע וקומסיין אני מאחל שנה של הגשמה אישית במסגרת החזון הקבוצתי.

ריכזו את הפרויקט: יהודה קונפורטס ויניב הלפרין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים