מחכים ל-Galaxy S21 FE? לפי כל הסימנים ההשקה כנראה תבוטל

לפי פרסום בדרום קוריאה, המצטט גורם רשמי של ענקית האלקטרוניק – אירוע ההצגה של המכשיר בוטל, והחברה בוחנת מחדש את השקתו ● הסיבה העיקרית – מחסור בשבבים, ובעיקר כמות מוגבלת של מעבד Snapdragon 888 שנכלל גם במכשירי הדגל היקרים של החברה

Galaxy S20 FE - האחרון בסידרת ה-FE. צילום: סמסונג

לחובבי דגמי ה-FE (ר"ת של גירסת מעריצים) של סמסונג, הממתינים ל-S21 FE, צפויה ככל הנראה אכזבה: לפי דיווח קוריאני, השקת הדגם הזה בוטלה, והחברה שוקלת את קיומה באופן כללי.

לאחר שפורסם כי סמסונג התגברה על קשיי שרשרת הייצור שנובעים מהמחסור העולמי בשבבים, והחלה בייצור המוני של מכשיר ה-Galaxy S21 FE, הופיע דיווח בכלי תקשורת דרום קוריאני, שציטט גורם רשמי של החברה שאמר: "ביטלנו את אירוע ההצגה של ה-Galaxy S21 FE שתוכנן לאמצע אוקטובר, ואני בוחנים מחדש את ההשקה של המכשיר".

לפי הדיווח, הביטול נגרם משתי סיבות עיקריות: הראשונה היא, כמובן, מחסור בשבבים. ה-S21 היה אמור לכלול את מעבד Snapdragon 888 של קוואלקום, כמו בסידרת ה-S21 כולה, ולהימכר במחיר נמוך יותר מה-S21 על חשבון פשרות במסך ובמצלמה. מכל מקום, בשל האספקה המופחתת, השבבים מנוצלים קודם כל לשימוש בדגמי הדגל.

סיבה נוספת, לפי הדיווח, היא הצלחה גדולה לדגם ה-Z flip 3, שנמכר יותר ממה שציפו בחברה עד כדי כך שסמסונג מתקשה לספק את הביקוש.  ה-Z flip 3 נושא גם הוא את מעבד Snapdragon 888, ומובן שסמסונג מעדיפה להשתמש במלאי שיש לה למכשיר המתקפל החדש ולא למכשיר שעוד לא הושק. כך שלחברה יש סיבות טובות לשקול מחדש את השקת דגם  ה-S21 FE המוזל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים