הושקו בישראל המכשירים החדשים של שיאומי מסידרת Mi10T, התומכים בדור 5

שבועיים לאחר שהוכרזו, השיקה קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית למוצרי שיאומי בישראל את מכשירי הדגל החדשים Mi 10T ו-Mi 10T Pro, התומכים בדור 5, ובמחירים הנמוכים ממחיריהם באירופה

מצליחה לנצל אצ חולשתה של וואווי. MI10T של שיאומי. צילום: יח"צ שיאומי

שבועיים לאחר שהוכרזו, השיקה קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית למוצרי שיאומי בישראל את מכשירי הדגל החדשים Mi 10T ו-Mi 10T Pro, התומכים בדור 5. המכשירים יושקו במחיר מומלץ של החל מ-1,999 ו-2,299 שקלים, בהתאמה – נמוך יותר מהמחיר באירופה.

המכשירים החדשים מגיעים עם מסך התומך בקצב רענון של 144 הרץ, והודות לטכנולוגיית התצוגה AdaptiveSync TrueColor הוא מסוגל להתאים את קצב הרענון באופן אוטומטי בהתאם לתוכן המשודר – מ-30 הרץ ועד ל-144 הרץ, פעולה המאפשרת חוויית צפייה חלקה וחיסכון בחיי הסוללה.

גדול המסך של שני המכשירים הוא 6.67 אינץ' וברזולוציית Full HD Plus 1080p, עם תמיכה בבהירות מקסימלית של 500nits ובתקן HDR10. זכוכית ההגנה המתקדמת תגן הן על חלקו הקדמי של הסמארטפון והן על גבו, כשבמרכז נמצאת מסגרת עשויה אלומיניום, עליה מוטמע קורא טביעות אצבע ביומטרי.

שנ המכשירים נושאים את מעבד דSnapdragon 865 של קוואלקום בן שמונה הליבות שכולל גם מאיץ גרפי מדגם Adreno 650. מערכת השבבים המתקדמת כוללת מודם 5G מסוג Snapdragon X55.

כמו כן, כוללים המכשירים נורית IR לשליטה מרחוק על טלוויזיה, מזגנים ומוצרים אחרים, וזוג רמקולים סטריאופוניים עם תמיכה בטכנולוגיית Hi-Res Audio. ה-Xiaomi Mi 10T בגירסה שתגיע לישראל כולל 6 גיגה-בייט RAM ו-128GB אחסון פנימי. ה-Xiaomi Mi 10T Pro יגיע לישראל בשתי גירסאות: האחת כוללת 8 גיבה-בייט זיכרון RAM ו-128 גיגה-בייט אחסון, והשנייה תכיל 8 גיגה-בייט RAM ו-256 גיגה-בייט זיכרון אחסון. צמד מכשירי הפרימיום יכילו את מערכת ההפעלה Android 10 וממשק המשתמש MIUI 12.

המכשירים כוללים גם סוללה בקיבולת מקסימלית של 5000 מילי-אמפר לשעה, התומכת בטעינה מהירה בהספק של 33 ואט באמצעות שנאי ייעודי באותו הספק, המגיע באריזה. כמו כן, ה-Mi 10T ו-Mi 10T Pro נכללים במארז כיסוי מגן ומדבקת מגן מסך אנטיבקטריאליים, המסוגלים, לדברי היצרנית, להשמיד עד ל-99% מהחיידקים תוך 24 שעות מרגע חשיפתם לכיסוי – ללא תשלום וישירות באריזה.

מערך הצילום כולל שלוש עדשות כש במכשיר ה-Mi 10T Pro המצלמה הראשית היא ברזולוציית 108 מגה פיקסל, עם חיישן 1/1.33 אינץ' ומפתח צמצם f/1.9, לצד מצלמת 13 מגה פיקסל בעלת זווית צילום סופר-רחבה ומצלמת מאקרו ברזולוציית 5 מגה פיקסל.

מערך הצילום המשולש מציע תמיכה בצילום וידאו ברזולוציה מרבית של 8K UHD בקצב של 30 פריימים לשנייה. המצלמה הקדמית היא ברזולוציה של 20 מגה פיקסל עם תמיכה ב-HDR ובצילום הילוך איטי בקצב של 120 פריימים לשנייה.

מערך הצילום ב-Mi 10T זהה באופן לזה של ה-Pro, מלבד החיישן הראשי, שיוחלף במצלמת 64 מגה פיקסל.

המכשירים זמינים לרכישה מהיום (ב') בצבעים שחור ואפור, וישווקו עם 24 חודשי אחריות של היבואנית הרשמית כרגע רק ברכישה אונליין באתר של החברה בישראל ובאתרים של המשווקים המורשים.

במסגרת מבצע ההשקה, 1,000 הרוכשים הראשונים של אחד המכשירים יקבלו במתנה את צמיד כושר החכם Mi Band 4 ואוזניות True Wireless מדגם Mi Earbuds Basic S.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים