סלקום קיבלה רישיון להפעלת דור 5 ומשיקה את השירות בימים הקרובים

השירות יושק בעשרות יישובים בארץ, ויצריך רכישת חבילה ייעודית

מימין: לירן אבישר בן-חורין, מנכ"לית משרד התקשורת, יועז הנדל, שר התקשורת, אבי גבאי, מנכ"ל סלקום. צילום: דוברות משרד התקשורת

סלקום קיבלה היום רישיון להפעלת שירותי דור 5 בישראל, ובימים הקרובים תשיק את השירות בעשרות יישובים בארץ.

האירוע התקיים במעמד שר התקשורת, יועז הנדל, ובהשתתפות מנכ״לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין וחברי ועדת המכרזים, בשיחת וידאו, מלשכת שר התקשורת בירושלים ובנוכחות מנכ"ל חברת סלקום, אבי גבאי, שקיבל לידיו את רישיון ההפעלה.

במהלך החודשים האחרונים שדרגה סלקום את ליבת הרשת ופרסה את האנטנות בתחום התדר 3.5 גיגה הרץ המשמש לטכנולוגיית דור 5 בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. על כן, לקוחות עם טלפונים התומכים בדור יוכלו 5 לגלוש על גבי הרשת החדשה באזורי הכיסוי בעשרות יישובים ברחבי ישראל.

במקביל, החלה החברה לשווק חבילות דור 5 חדשות ורק מי שיצטרף לאחת מהן יוכל לגלוש על הרשת החדשה, בדומה למדיניות של הוט מובייל, אך בשונה מפלאפון ואקספון, המאפשרות לבעלי מכשיר תואם לגלוש ברשת דור 5 בלי להחליף תוכנית.

חבילת הבסיס היא של גלישה בנפח 500 גיגה-בייט, 5,000 דקות שיחה והודעות, ו-500 דקות שיחה מישראל למגוון יעדים בחו"ל, במחיר חודשי של 49.9 שקלים. חבילה זהה בתוספת שירות סלקום טיוי תעלה 59.9 שקלים לחודש.

אבי גבאי, מנכ״ל סלקום, אמר, כי "הדור ה-5 הוא עוד שלב בהתחדשות החברה וההתמקדות בצורכי הלקוחות שלנו. הרשת מתוכננת כך שהיא תשפר את איכות הגלישה של כל הלקוחות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים