נוקיה תחל החודש לשווק את N97; יגיע לישראל בסוף יולי

המכשיר החדש יוצע ללקוחות שלוש חברות הסלולר הגדולות ● N97 הוא המכשיר הראשון של נוקיה שיש לו מסך בית אישי שניתן לשינוי ומאפשר למקם בו גם יישומונים שונים, כמו קישור לאתרי מידע, לשירותים ולרשתות חברתיות ● כמו כן, הוא הראשון שכולל קישור ישיר ל-Ovi Store, החנות של נוקיה, שהושקה לפני ימים אחדים

נוקיה הודיעה אתמול (ב'), כי תתחיל לשווק במהלך החודש את מכשיר הדגל שלה, N97, ב-75 מדינות בעולם. על פי יורוקום, יבואנית נוקיה בישראל, המכשיר יגיע לכאן בסוף יולי או תחילת אוגוסט. ככל הנראה, הוא יוצע ללקוחות אורנג', סלקום ופלאפון.

ה-N97 הוא המכשיר הראשון של נוקיה שיש לו מסך בית אישי שניתן לשינוי ומאפשר למקם בו גם יישומונים שונים, כמו קישור לאתרי מידע – חדשות, מזג אוויר ועוד – לשירותים דוגמת קניות ולרשתות חברתיות כמו פייסבוק. ה-N97 כולל גם גישה ישירה לקטלוג המוזיקה של נוקיה ולחנות המוזיקה שלה.

כמו כן, מכשיר זה הוא הראשון שכולל קישור ישיר לחנות היישומים של נוקיה, Ovi Store, שהושקה בימים האחרונים. חנות זו כוללת מגוון של תוכן ויישומים, בחינם ובתשלום, מספקי תוכן ומפתחים שונים ברחבי העולם. ביניהם ניתן למצוא את אולפני פראמונט, פייסבוק, וכן יישומים של טוויטר. נוקיה אף הודיעה, כי היא מתכננת להוסיף ל-N97 תכונות חדשות במהלך המחצית השנייה של 2009.

מכשיר ה-N97 הוצג על ידי נוקיה בכנס השנתי שלה, שהתקיים בדצמבר אשתקד. מדובר במכשיר UMTS (דור 3.5) בתדרי 900/1900/2100. הוא תומך HSDPA במהירות מקסימלית של 3.6 מגה-ביט לשנייה (שניתן לשדרוג לפי בקשת המפעילה), וללא תמיכת HSUPA (מהירות Upload מוגברת). המכשיר אף כולל מקלדת נשלפת ומסך מגע רחב בגודל 3.5 אינץ' עם תצוגה של 16 מיליון צבעים, זיכרון פנימי בנפח 32 ג'יגה-בייט, עם יכולת הרחבה בעוד 16 ג'יגה-בייט עם כרטיס זיכרון, מצלמת 5 מגה-פיקסל עם עדשת קארל צייז עם נורית פלאש כפולה, יכולת צילום וידיאו בגודל VGA בפורמט רחב ובאיכות של 30 מסגרות לשנייה. יש לו גם מצלמה משנית לשיחות וידיאו, מקלט GPS פנימי כולל מסייע A-GPS, תמיכה בתקשורת אלחוטית Wi-Fi ובלוטות' בסטריאו (A2DP), נגן מוסיקה וסרטים תומך WM, MP3, AAC, רדיו FM פנימי וכניסת אוזניות סטנדרטית בגודל 3.5 מ"מ.

ג'ונאס גסט, סגן נשיא ומנהל Nseries בנוקיה, אמר בהודעה שפרסמה החברה, כי "ה-N97 הוא צעד חשוב בכיוון החזון שלנו לאפשר חוויית אינטרנט אישית. הוא מתוגבר בתכונות רבות של מוזיקה, מפות, משחקים, מדיה ויישומים, ומתרגם את האינטרנט לחוויה התפורה לטעמם ועניינם של בעליו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים