אורלי אברמוביץ', מנמ"רית בנק ירושלים – פורשת

היא פורשת לאחר שלוש שנים לטובת תפקיד בכיר באחד הארגונים הגדולים במשק, ששמו לא נמסר ● מאחוריה יותר מ-30 שנות ניסיון בתפקידים טכנולוגיים והובלת פרויקטי דיגיטל בבנק ירושלים

אורלי אברמוביץ', מנהלת אגף המחשוב הפורשת של בנק ירושלים.

אורלי אברמוביץ', מנמ"רית בנק ירושלים, הודיעה על פרישתה מהתפקיד ושלחה בתחילת השבוע מכתב לעובדי אגף המחשוב של הבנק. טרם ידוע מי יחליף אותה.

אברמוביץ' החלה את עבודתה בבנק ירושלים ב-2012 ושימשה במשך יותר מחמש שנים כמנהלת מחלקת יישומי ליבה וערוצים, עד למינויה ב-2018 לתפקיד מנהלת אגף המחשוב והחדשנות. במכתב לעובדי האגף היא ציינה שפרישתה מגיעה על רקע קידומה לתפקיד בכיר באחד הארגונים הגדולים במשק, ששמו לא נמסר.

לדבריה, במהלך תקופתה "הובלנו מהפכה של ממש והקמנו נדבכים משמעותיים במערך המחשוב של בנק ירושלים, כאלה שילוו אותו הלאה שנים קדימה, וישמשו בסיס להמשך המסע הדיגיטלי של הארגון". בין הפרויקטים הגדולים שציינה אברמוביץ' נמצאים הקמת מערך הערוצים של הבנק, שהיה בין החלוצים בשוק בתחום זה, והתאמת מערכי הטכנולוגיה להתמודדות עם אתגרי המאה ה-21.

אברמוביץ' הייתה אחראית על מימוש אסטרטגיית הדיגיטל של בנק ירושלים, שכללה, בין השאר, הקמה של הפעילות הדיגיטלית שלו בתחומים כגון פעילות אשראי צרכני, נקודות מכירה, ופורטל משכנתאות ללקוחות קצה וליועצים.

יצוין שכמה מהפרויקטים שבוצעו בבנק זכו בתחרויות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים, בהם פרויקט RPA שבמסגרתו הועברו עשרות תהליכים במגוון יחידות עסקיות מידניים לאוטומטיים, באופן שתרמו להתייעלות ויכולת גידול של הפעילות.

מעל שלושה עשורים של ניסיון

לאברמוביץ' מעל 30 שנות ניסיון בניהול מחשוב, אסטרטגיה ו-IT. קודם להצטרפותה לבנק ירושלים היא שימשה כמנכ"לית משותפת בחברת הייעוץ האסטרטגי BeyondIT, שנמכרה למטריקס ב-2011 תמורת מיליוני שקלים. לפני כן היא הייתה סמנכ"לית הפיתוח של G-Stat, יועצת בכירה ומנהלת פרויקטים ביחידת השירותים הבינלאומיים של יבמ ומנהלת תחומי ה-CRM וה-BI בסלקום. את דרכה בעולם הטכנולוגיה החלה אברמוביץ' בממר"ם, שמטעמה שימשה כקצינת המחשוב של בית הספר לקצינים בה"ד 1.

אברמוביץ' היא בעלת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול בהתמחות במערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון.

יש לציין שמאברמוביץ' לא נמסרה התייחסות לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים