SQLlink חתמה על הסכם עם בטר-פלייס; תחליף את רכביה במכוניות חשמליות

על פי ההסכם, החל מאמצע 2011 יוכלו עובדי SQLink שירצו בכך לעבור לרכב חשמלי מסוג רנו פלואנס ● לחברה, המעסיקה כ-600 עובדים, צי הכולל מאות כלי רכב ● תמיר גורן, מנכ"ל SQLlink: "באמצעות ההסכם, החברה תגשים את חזונה לצמצם את הנזקים האקולוגיים שהיא גורמת למינימום האפשרי"

SQLink חתמה על הסכם עם בטר-פלייס, במסגרתו תצרף הקבוצה לצי הרכב שלה את רנו פלואנס, שהינו רכב חשמלי לחלוטין. על פי ההסכם, המכונית החשמלית תיקלט ב-SQLink החל מאמצע 2011. החברה, המעסיקה כ-600 עובדים, מחזיקה בצי של מאות רכבים. עובדים שירצו בכך יוכלו להחליף את מכוניותיהם הנוכחיות בדגם החשמלי של רנו.

ליד ביתו ומקום עבודתו של כל עובד שיחליף את רכבו, תותקן עמדת טעינה חשמלית אשר תאפשר נסיעה לטווח של 160 קילומטרים. לנסיעות ארוכות יותר תתבצע החלפת מצבר בתחנות ברחבי הארץ – פעולה שאינה אמורה לארוך יותר משתי דקות. בימים אלה מציעה הקבוצה לעובדיה להצטרף לסיור מודרך במרכז המבקרים של בטר פלייס, ואף לנהוג ברכב הדגמה חשמלי.

תמיר גורן, מנכ"ל SQLlink: "החלטנו להיות בין החברות הראשונות שחותמות על הסכם עם בטר פלייס, ובכך ליצור עולם ירוק יותר, בריא יותר ונטול תלות בנפט. באופן זה SQLink מגשימה את חזונה כחברה ירוקה, אשר שמה לה למטרה לצמצם את הנזקים האקולוגיים שהיא גורמת למינימום האפשרי. אני מברך על הזכות להיות בין החברות הראשונות אשר יקבלו את הרכבים החשמליים באמצע 2011".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    קראתי שרנו מוציאים גם את הדגם של הקנגו חשמלית,האם זה נכון? ואם כן ממתי ניתן יהיה לרכוש אותו?

  2. גולן

    איך מגייסים את החברה שאני עובד בה להתחייב למיזם גם כן,אשמח להיות מהעובדים שיהנו מהרנו פלואנס החשמלית.

  3. ניר

    אשמח אם יציעו לי במקום עבודתי להחילף את הרכב לרנו פלואנס החשמלית,כל רכב חשמלי נוסף על הכביש תורם למהפכה הירוקה שצריכים לשאוף לה.

  4. דור

    יפה מאוד! יוזמה מבורכת מי ייתן ורוב העובדים ישתפו פעולה ויעברו לרנו פלואנס החשמלית,אין סיבה שלא העובדים מקבלים פה אחלה רכב וההנהלה שיחקה אותה בתרומתה לסביבה ירוקה יותר.

אירועים קרובים