על מה ידברו במפגשי המנמ"רים שיעסקו בעבודה מרחוק בעידן הקורונה?

החל מיום ה' הקרוב תתקיים סדרה של מפגשים וירטואליים של פורום C3 מבית אנשים ומחשבים, בה יספרו טובי המומחים ומנמ"רים נבחרים כיצד הם עוברים את המשבר, וישתפו מניסיונם

כנסים ומפגשים - גם בתקופת הקורונה. אנשים ומחשבים

אחד האתגרים שעומדים כיום, בתקופת משבר הקורונה, בפני הארגונים הוא ההמשכיות העסקית: כיצד הם ממשיכים לעבוד ולממש את הליבה העסקית שלהם, תוך עמידה בהנחיות משרד הבריאות. הפתרון שמרבית הארגונים נקטו בו הוא מעבר לעבודה מהבית. מצב זה העמיד את המנמ"רים בפני אתגרים לא פשוטים, שעיקרם העמדת ציוד, תשתיות ויישומים לרשות כמויות גדולות של עובדים בלוח זמנים קצר, מהיום למחר.

כיצד עושים זאת? האם הארגונים במשק באמת היו ערוכים לסוג כזה של משבר ולהבטחת המשכיות עסקית? בנושאים אלה תעסוק סדרת מפגשים וירטואליים של פורום המנכ"לים והמנמ"רים C3 מבית אנשים ומחשבים, שיתקיימו אחת לשבוע החל מיום ה' הקרוב. האופן הווירטואלי שבו יתקיימו המפגשים יאפשר לצפות מכל מקום בהרצאותיהם של מנמ"רים ומנהלים בכירים, שיחלקו עם הצופים מניסיונם במשבר הנוכחי ובכלל.

מי הדוברים ובמה הם יעסקו?

בין המשתתפים שידברו במפגשים הקרובים: נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק של אנשים ומחשבים, שתפתח אותם; משה שדה, סמנכ"ל וראש חטיבת מערכות מידע ודיגיטל בשירותי בריאות כללית; רון גלב, סמנכ"ל חטיבת פתרונות לעסקים גלובליים בבזק בינלאומי; גיא בהירי, מנהל טכני של Splunk באמת מחשוב; ערן גוטמן, מנהל מערכות מידע ודיגיטל בשיכון ובינוי; שי גוטמן, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות ב-UPS; ורוברט ברון, אוונגליסט חדשנות ביבמ העולמית.

שדה יציג שתי זוויות של התמודדות עם המשבר – ברמה הפנים ארגונית וברמה הלאומית, בהתחשב בכך שהכללית משרתת כ-4.5 מיליון אזרחים בישראל ומפעילה 11 בתי חולים. לדבריו, "במבצע צוק איתן הייתי מנמ"ר בית החולים סורוקה. חשבתי שראיתי הכל בכל מה שקשור להיערכות לחירום, אבל המשבר הנוכחי לא דומה לשום דבר אחר".

גלב ידבר על היערכות בזק בינלאומי. "נערכנו מבעוד מועד וזיהינו שחלק גדול מהארגונים לא היו ערוכים להיקפי עבודה מרחוק. אנחנו מסייעים להם לעמוד באתגרים", אמר.

גם בשיכון ובינוי נערכו מראש, וערן גוטמן יספר כיצד נמשכת שם העבודה, במסגרת המגבלות וההנחיות של משרד הבריאות.

ב-UPS ישראל חווים את המשבר דרך המשלוחים האדירים שמטוסי החברה מביאים ארצה מרחבי העולם, גם בימים אלה ועל רקע המשבר בענף התעופה. הבידוד והוראות השהייה בבית הזניקו את הקניות של הישראלים אונליין, ושי גוטמן יספר במפגש כיצד מערכות המידע סייעו לחברה לעמוד בעומסים ולשגר את החבילות לבתי הלקוחות.

ברון יביא את הזווית הבינלאומית, ואת היערכותה ותפקודה של חברה גלובלית ענקית כמו יבמ – גם בעת הזו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים