Magicflex הישראלית גייסה שני מיליון דולר

הכסף ישמש להמשך עבודות פיתוח וקידום מערך השיווק של החברה ● שלום רמדי, המייסד: "התוכנה מאפשרת לאתר תקלות בשרתים בדטה סנטרים מבעוד מועד ולתת להם מענה בזמן אמת, בדומה לבדיקת דם

שלום רמדי, מייסד Magicflex. צילום עצמי 

Magicflex הישראלית דיווחה היום (ג') על השלמת גיוס בסך כולל של שני מיליון דולר. כספי הגיוס ישמשו להמשך מחקר ופיתוח , ולהעמקת ערוצי שיווק בארץ ובעולם, כך אמרו בחברה.
בנוסף הכספים ישמשו לפיתוח יכולות בינה מלאכותית שיהוו חלק מהפתרון שפיתחה החברה לניטור, ניתוח, תיקון תקלות ואופטימזציה של מערכות דטה סנטרים וענן.

לדברי שלום רמדי, המייסד, "התוכנה מאפשרת לאתר תקלות בשרתים בדטה סנטרים מבעוד מועד ולתת להם מענה בזמן אמת, בדומה לבדיקת דם שמאפשרת להבין את הבעיות הרפואיות שיש לאדם, כגון רמת אינסולין, כולסטרול מחסור בברזל או בחומצה פולית, ולתת הנחיות כיצד לשפר את המדדים על מנת למנוע מחלה. המטרה שלנו היא לעזור לחברות ולמנהלי ה-IT לזהות את הכשלים לפני שהמערכת 'חולה'".

לדבריו, "כיום המידע והתלות שלנו במחשוב ובדטה סנטרים הוא כזה שכל תקלה גורמת לנזקים עצומים הן מבחינה כלכלית והן מבחינת האמינות בציבור. על פי נתונים שונים, חברות בעולם מפסידות מיליארדי דולרים כל שנה עקב תקלות במערכות המחשבים ,תקשורת ואיחסון".

החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי יוצאי HPE, מומחים בתחום שליטה ובקרה על חוות שרתים. הכלי שפיתחה. בפברואר 2019 הצטרף כיועץ לחברה ד"ר איתי מאירי, שנחשב למומחה בעל שם עולמי בתחום הבינה המלאכותית.

בין לקוחות החברה בארץ נימנים בנק לאומי, בזק, עיריית תל-אביב, קוקה קולה ישראל, פלקסטרוניקס ישראל, צים ומשרד הביטחון (בשיתוף פעולה עם HPE ישראל). כמו כן עבר המוצר ועדת מכרזים כספק יחיד של אחד ממשרדי הממשלה. בין לקוחות החברה בחו"ל נמנים עיריית קלגרי (קנדה), המכון לחקר הסרטן בארצות הברית (MSK) חברת DHL ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים