ליאורה בן אפרים מונתה למנמ"רית בנק איגוד

בן אפרים מסיימת את תפקידה כמנהלת מערך המגזר הפיננסי של TCS ישראל, לשם הצטרפה לפני שנתיים ● היא תחליף את בני גורביץ, שפרש מהבנק בסוף השנה שעברה, לטובת מנכ"לות כלל-ביט, זרוע המיחשוב של חברת הביטוח כלל

ליאורה בן אפרים, מנהלת שע"מ. צילום ארכיון: יח"צ

הנהלת בנק איגוד מינתה את ליאורה בן אפרים, כמנמ"רית של בנק איגוד. בן אפרים תחליף את בני גורביץ, שפרש מהבנק בסוף השנה שעברה, לטובת מנכ"לות כלל-ביט, זרוע המיחשוב של חברת הביטוח כלל.

בן אפרים מסיימת את תפקידה כמנהלת מערך המגזר הפיננסי של TCS ישראל, זרוע ה-IT של תאגיד TATA ההודי בן 150 שנה, המונה מאות אלפי עובדים, לשם הצטרפה לפני שנתיים. תפקידה הראשון היה אחראית על פרויקט החלפת מערכות הליבה של בנק יהב, אחד הפרויקטים היותר שאפתניים שנערכו עד כה במערכת הפיננסית.

לאחר כשנה בתפקיד זה קודמה בן אפרים ומונתה כמנהלת מערך המגזר הפיננסי ב-TCS ישראל, ודיווחה למנכ"ל החברה, איל מוסקל. הנסיון שצברה בשני התפקידים האלו, הכשיר אותה להתמודד על תפקיד הנחשק של מנמ"רות הבנק.

בן אפרים, בת 53, נשואה ואמא לשתי בנות, בוגרת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במנהל עסקים מאותה אוניברסיטה. היא החלה את דרכה המקצועית כעתודאית, קצינת מחשוב בממכ"א (מקהיליית ממר"מ). לפני תפקידה הנוכחי, עבדה בן אפרים כ-25 שנה בבנק הפועלים בתפקידים ניהוליים שונים בתחום ה-IT, בהם מנהלת אגף BRM, מנהלת מערך פיתוח ועוד.

על התפקיד התמודדו עשרות מועמדים

"המעבר מבנק הפועלים ל-TCS היה מעבר חד שפתח בפני עולם חדש של אפשרויות וניסיון רב בחברה גלובלית מובילה. ניסיון זה יעמוד לרשותי בתפקידי החדש בבנק איגוד", אמרה בן אפרים בשיחה עם אנשים ומחשבים.

על תפקיד המנמ"ר בבנק איגוד התמודדו כמה עשרות מועמדים, חלקם מנמ"רים המכהנים כיום במשרות בכירות. גורביץ, אלוף משנה במילואים, עבד בבנק איגוד משנת 2008, והיה בתפקידו האחרון סגן מפקד יחידת לוט"ם באגף התקשוב. הוא החליף את גיל ארזי, שהודיע על רצונו לסיים את תפקידו ולפנות לאתגרים חדשים.

בנק איגוד הוא הבנק השביעי בגודלו בישראל ועד 1993 הוא היה בבעלות בנק לאומי והמדינה. כיום מחזיקים בגרעין השליטה של הבנק אנשי העסקים שלמה אליהו, ישיעהו נתנאל וקבוצת נכסי דוד לובינסקי, והיתר בידי הציבור. הבנק פועל באמצעות 36 סניפים, ומעסיק כ-1,200 עובדים. הבנק פועל בערוצי בנקאות פרטית, עסקית, עם דגש חזק על ענף היהלומים, וכן בנקאות ישירה המבוססת על אינטרנט, מוקדים טלפוניים וטלפונים ניידים.

אין ספק שאחת המשימות המרכזיות שיעמדו בפני בן אפרים תהיה להאיץ את המעבר של הבנק לעבר העידן הדיגיטלי, תוך כדי יישום הניסיון שצברה ב-TCS .

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מכיר את ליאורה שנים

    די עם צרות העין! ליאורה מנהלת מוערכת מאוד! אנושית ומקצועית! מי שנקב מטה ב "27 שנים..." שיבדוק טוב טוב כמה מוכנים להצטרף ולהוביל עם ליאורה וכמה עם ה"שועלים" האחרים מהפועלים....והמבין יבין!

  2. שם*

    מן הפח אל הפחת ישבה 27 שנים בבנה"פ - לא עשתה דבר ונחשבת למנהלת ומינוי ראוי ?!?!?!?!?!?!

  3. א.ב.ג

    מינוי ראוי ביותר! בהצלחה לליאורה ולבנק איגוד!

  4. אחת שיודעת

    בגלל שהצליחה כל כך טוב בבנק הפועלים, בפרויקט של בנק יהב ובמכירות המגזר הפיננסי אז קידמו אותה. חחחחחחחחחחחח הבעיה שבכל אלו היא נכשלה כשלון חרוץ.

אירועים קרובים