סלקום השיקה טלוויזיה רב ערוצית מבוססת אינטרנט ב-99 שקלים

שירות סלקום tv מאפשר לצפות בתכנים אינטרנטיים על המסך הגדול ובשידורים בסמארטפון ובטאבלט ● עמי אראל, יו"ר החברה, אמר כי "המעברים בין עולמות הרשת והטלוויזיה טבעיים בשירות החדש"

צפייה ב-VOD ללא תשלום נוסף. סלקום tv

סלקום ממשיכה להתרחב מעבר לעולם הסלולר והשיקה הבוקר (ב') את סלקום tv – שירות הטלוויזיה הרב ערוצית שלה, שעומד להתחרות ב-HOT וב-yes. השירות יעלה 99 שקלים לחודש, כאשר חבילה שכוללת את השירות ושלושה קווי סלולר תעלה 198 שקלים לחודש. הוא יהיה זמין במכשירי הטלוויזיה ובמכשירים הניידים – טאבלטים, אנדרואיד (Android) ו-iOS, כאשר ניתן יהיה להתחיל לראות את התוכן במכשיר אחד ולהמשיך במכשיר אחר. כל ממיר נוסף לטלוויזיה יעלה 29 שקלים לחודש.

השירות מאפשר לצפות בערוצים המשודרים במסגרת מערך השידורים הדיגיטלי עידן פלוס – ערוצים 1, 2, 10, 23, 33 וערוץ הכנסת, ולצידם ערוצי תוכן שונים של סדרות, סרטים, סרטי נשיונל ג'יאוגרפיק, ילדים, תוכן למבוגרים ועוד – מרבית התוכן ב-HD וללא תשלום נוסף. שירות "השבוע שהיה" מציב תכנים שבוחר הצופה יממה לאחר שידורם.

סלקום tv פועל על גבי הרשת ומביא תוכן אינטרנטי למסך הגדול, כמו ynet, גלובס, One1 ואתר Seret. כמו כן, ניתן לצפות במסגרת השירות באמצעות הטלוויזיה ביוטיוב (YouTube). ניתן גם להעביר תוכן סלולרי לטלוויזיה, למשל צילומים בכלל וסלפי'ז בפרט. סלקום tv מתממשק עם פייסבוק (Facebook) ומאפשר לסמן ברשת החברתית לייק לתוכן בו צופים, בזמן אמת. ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, פרסם במהלך האירוע את הפוסט הראשון בפייסבוק שעולה מהשירות וציין כי הוא צופה בתוכנית הילדים "מלכת הצעצועים".

שירות משולב טלוויזיה ואינטרנט. סלקום tv

שירות משולב טלוויזיה ואינטרנט. סלקום tv

עמי אראל, יו"ר סלקום, אמר כי "זה שירות ראשון שמהווה אינטגרציה של טלוויזיה ואינטרנט. המעברים בין העולמות הללו טבעיים בשירות החדש".

הלקוח יכול לצפות בשירות בתכני הטלוויזיה ולהאזין לשידורי הרדיו מתי שהוא רוצה, לאו דווקא בשעת השידור המתוכננת. כך, ניתן לצפות ברשימת ההשמעה של השעה האחרונה בתחנות הרדיו ולהאזין לשיר מסוים.

שטרן אמר כי סלקום החליטה להיכנס לשירות הטלוויזיה לאחר ש-"סלקום חגגה שלשום 20 שנה. בשלוש השנים האחרונות הבנו שכדי להמשיך את הצמיחה אנחנו צריכים לפתח תחומי צמיחה חדשים, הבנו שאנחנו צריכים לעבור להיות חברת תקשורת ולא רק סלולר. מיזגנו בהצלחה את נטוויז'ן והתחלנו להציע שירותים שונים ללקוחות העסקיים והפרטיים – פתרונות אינטרנט, טלפוניה ביתית וסלולר, ולעסקים גם פתרונות אבטחת מידע".

"רבים שואלים אותנו למה אנחנו צריכים את הטלוויזיה, האם זה לא יפגע בפעילות הליבה שלנו", הוסיף. "אנחנו נכנסים לטלוויזיה מפני שאנחנו רוצים לשמור על פעילות הליבה. אנחנו מזהים פוטנציאל צמיחה בעולם הטלוויזיה ובשוק הסיטונאי. ככל שלחברת תקשורת יש יותר מוצרים כך הנאמנות של הלקוחות עולה, ובכך נשפר את פעילות הליבה שלנו".

באירוע נכח שר הפנים, גלעד ארדן, שהיה עד לפני כמה שבועות שר התקשורת. הרפורמות שהוא קידם במשרד התקשורת אפשרו את זירוז עליית שירות הטלוויזיה של סלקום.

השירות מאפשר לעשות לייק בפייסבוק לתכני הספורט - ובכלל. סלקום tv

השירות מאפשר לעשות לייק בפייסבוק לתכני הספורט – ובכלל. סלקום tv

לדברי ארדן, "אחד היעדים שלי במשרד התקשורת היה להגיע לרגע הזה, שבו מתחילה התחרות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית. אזרחי ישראל משלמים מחיר יקר מדי לכבלים וללוויין, על עשרות ערוצים שהם לא צופים בהם. רק תחרות אמיתית תביא להורדת מחירים ושיפור השירות".

הוא סקר את הפעילות שביצע במשרד: "רפורמה בפס הרחב, רפורמת השוק הסיטונאי – להבטיח מחירי שימוש זולים יותר באינטרנט, שיפור מערך הפריסה והקליטה של עידן פלוס, מינוי ועדת שכטר, שתיתן יציבות ו-ודאות בתחום האינטרנט והחקיקה שאני מקווה שתושלם בכנסת הבאה להעברת שידורי עידן פלוס על גבי הרשת. כל אלה יצרו תשתית ותנאים לכניסת הפלטפורמה החדשה של סלקום".

"השירות של סלקום הוא הפתח לתחרות, שחברות יציעו סל שירותי תקשורת לציבור במחירים אטרקטיביים יותר. אני מצפה שב-2015 נראה הוזלה  של 20%-30%", הוסיף.

ניתן להוריד את האפליקציה של השירות ולהזמין אותו באתר האינטרנט של סלקום החל מהיום. החל ממחר ניתן יהיה להזמין אותו גם בעמדות השירות הפיזיות של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים