הוט הטמיעה מערכת G-STAT להתאמת מוצרים ושירותים ללקוחות; ההיקף: 350 אלף שקלים

המערכת אמורה לאפשר לארגון לזהות מראש מהם סיכויי ההתאמה בין שירותי החברה לצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים, ולצמצם משמעותית פניות שווא של נציגי השירות ללקוחות ● נדב חנין, מנהל מחלקת קשרי לקוחות בהוט: "המערכת תגרום לנו להקטין את כמות הפעילויות השיווקיות שאינן מתאימות ללקוח, לשפר את הדיאלוג מולו, ולפתח אמון הדדי בעקבות מתן מענה הולם ומדוייק לצרכי הלקוחות"

הוט (Hot) הטמיעה את המערכת הסטטיסטית Xeligence Next Best Offer של G-STAT. המערכת אמורה לאפשר לארגון לזהות מראש מהם סיכויי ההתאמה בין שירותי החברה לצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים ולצמצם משמעותית פניות שוא של נציגי השירות ללקוחות. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-350 אלף שקלים, והוא מהווה חלק מפרויקט גדול יותר שמבצעת GSTAT עבור הוט, בהיקף של 1.5 מיליון שקלים.

המערכת החדשה (NBO) מהווה חלק מחבילת מוצרי Xeligence של GSTAT, והיא נועדה להתאים לכל אחד מלקוחות הוט את סל השירותים האופטימלי לצרכיו, כך שנציג השירות ידע להציע לו רק הצעות רלוונטיות שיכולות למקסם את התועלת שהוא מפיק משירותי החברה. מערכת NBO הוטמעה בהוט בהמשך להטמעת מערכת לניהול מבצעים שהוטמעה על ידי GSTAT בחברה, מספר חודשים קודם לכן.

לדברי נדב חנין, מנהל מחלקת קשרי לקוחות בהוט, "השימוש בשתי המערכות יגרום לנו להקטין את כמות הפעילויות השיווקיות שאינן מתאימות ללקוח, לשפר את הדיאלוג מולו בנקודות המגע, ולפתח בינינו אמון הדדי בעקבות מתן מענה הולם ומדוייק לצרכים שלו. על רקע זה אנו עדים לשיפור ניכר ברמת השירות ללקוחות ולשידרוג חוויית המשתמש".

אפרים גולדין, מנכ"ל GSTAT, אמר, כי "הוט השכילה לבקש מאיתנו פתרון המורכב משילוב בין מערכת ניהול קמפיינים של Unica לבין מערכת ה-NBO שלנו. שילוב זה מאפשר לפנות באופן ממוקד, בזריזות וביעילות, לכמות גדולה של  לקוחות, עם התאמה ספציפית לצרכים ולעניין של כל אחד מהם. בעזרת ה-NBO כל התהליך הזה מתבצע באופן אוטומטי, יעיל ולשביעות רצון שני הצדדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים