איבו טוטב, חבר הנהלת Software AG: "נמשיך לחפש אחר חברות נוספות לרכישה, גם בישראל"

"IDS Scheer תישאר מותג עצמאי, חזק ופתוח", הוא מוסר ללקוחות החברה שנרכשה על ידי Software AG רק בשבוע שעבר ● מבטיח: "נמשיך לכבד את השותפויות של IDS עם סאפ, אורקל, טיבקו ואחרות" ● לדבריו, יש כאן בשורה טובה ללקוחות שתי החברות: "בעתיד נציג אינטגרציה חזקה יותר בין ה-ARIS של IDS ובין הפתרונות שלנו - מה שיאפשר ללקוחות ליצור מודלים, להוציאם לפועל ולערוך בהם שינויים"

21/07/2009 16:51

"אנחנו ממשיכים לחפש עוד ועוד חברות לרכישה כל הזמן – גם בישראל", אמר איבו טוטב, חבר בהנהלת Software AG ואחראי על תחום ה-Professional Services בחברה, בראיון לאנשים ומחשבים. אל רשימת הפגישות שלו התווספו בביקורו האחרון בישראל גם פגישות עם לקוחות של IDS Scheer, שנרכשה על ידי Software AG בשבוע שעבר. אלו ודאי מעוניינים לשמוע על ההשלכות הרלוונטיות לגביהם בעקבות הרכישה. "IDS Scheer תישאר מותג עצמאי, חזק ופתוח", הוא מבהיר. לדבריו, Software AG גם תמשיך לכבד את השותפויות של IDS עם סאפ (SAP), אורקל (Oracle), טיבקו (TIBCO) ואחרות.

"הכל יישאר על כנו", אומר טוטב. "בשלב הראשון התוכנית היא לאחד כוחות בין מערך המכירות וההפצה של שתי החברות בכל רחבי העולם. הלקוחות צריכים לצפות ליתרונות גדולים מהרכישה, כיוון שמרכז הפיתוח שלנו גדול פי שישה מזה של IDS Scheer והמשאבים שעומדים לרשותנו הם עצומים. בתנאים אלו, הלקוחות יכולים לצפות מאיתנו לתכנון טוב יותר של המוצרים, למחזורי פיתוח קצרים יותר, הגעת מוצרים מהירה יותר אל השוק ועוצמה רבה של שירותים מקצועיים בכל רחבי העולם".

לדבריו, יש כאן בשורה טובה ללקוחות שתי החברות: "בעתיד נציג אינטגרציה חזקה יותר בין ה-ARIS של IDS ובין הפתרונות שלנו – מה שיאפשר ללקוחות ליצור מודלים, להוציאם לפועל ולערוך בהם שינויים. אין כיום חברה שמציעה זאת כרגע בשוק. אני צופה שבתוך כשנה נוכל להציג את פירות מאמצי חטיבת הפיתוח עבור הלקוחות שלנו".

טוטב מסביר את הרציונל לרכישת IDS Scheer, בצורך להציע ללקוחות יכולות חשובות בסביבת הארכיטקטורה הארגונית וסימולציה של תהליכים. "IDS Scheer היא בחירה נכונה ביותר עבורנו, כיוון שמדובר בחברה שמשלימה את מה שיש לנו להציע ללקוחות, ללא כל חפיפה. בעוד ש-Software AG מתמחה ב-IT Transformation, אינטגרציה ופיתוח יישומים, ל-IDS Scheer יש את ההתמחות ב-Business Transformation ובייעוץ תהליכים. השילוב של יכולות אלו ייתר עבור הלקוח את הצורך לפנות למספר ספקים שונים כדי לקבל את שנדרש לו בתחום השירותים".

IDS Scheer מספקת מוצרי תוכנה ושירותי ייעוץ בתחומי ה-BPM, ניהול תהליכים עסקיים ואינטגרציה למערכות ERP. בין היתר, מאפשרים מוצרי החברה לתכנן ולבצע מודלים של תהליכים עסקיים. IDS, שמשרדיה הראשיים ממוקמים בגרמניה, מעסיקה 2,800 עובדים שמשרתים 7,500 לקוחות ב-70 מדינות, כולל בישראל, פה היא מיוצגת על ידי חברת סקר.

"אנחנו מצליחים להראות צמיחה גם בתקופה של משבר כיוון שאנחנו חברה בריאה ביותר", מסכם טוטב. "מוצרינו נחשבים לקריטיים, ופועלים בלב ארגונים רבים בעולם – עובדה שמסייעת לכך שאנו נפגעים פחות מאחרים מהמשבר הכלכלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים