Software AG רכשה 48% ממניות IDS Scheer על פי שווי חברה של 487 מיליון יורו

הרכישה נעשתה לפי 15 יורו למניה ● בעתיד, מתכוונת Software AG לרכוש את כלל מניות IDS Scheer ● מהחברה הרוכשת נמסר, כי "השילוב של טכנולוגיות מובילות של שתי החברות ומערך מוצרים משלים יביא אותנו להפעיל את ענף התוכנה"

Software AG הודיעה על רכישת השליטה בחברת IDS Scheer, לאחר שחתמה עם מייסדיה על הסכם לרכישת 48% ממניותיה, בתמורה ל-15 יורו למניה במזומן. המשקפים שווי חברה של 487 מיליון יורו. Software AG מתכננת לרכוש את כלל מניות IDS ולמזג את הפעילות של שתי החברות.

IDS Scheer מספקת מוצרי תוכנה ושירותי ייעוץ בתחומי ה-BPM, ניהול תהליכים עסקיים, והאינטגרציה למערכות ERP. מוצרי החברה מאפשרים לתכנן ולבצע מודלים של תהליכים עסקיים. משרדיה של החברה ממוקמים בגרמניה. היא מעסיקה 2,800 עובדים ויש לה כ-7500 לקוחות ב-70 מדינות, כולל בישראל.

מ-Software AG נמסר, כי "השילוב של טכנולוגיות מובילות של שתי החברות ומערך מוצרים משלים, הכולל פתרונות לדיגיטציה וליישום של תהליכים עסקיים – יביא את החברה להוביל את ענף התוכנה. זאת, הודות ליתרון לגודל שתציג Software AG במדינות בשוק האירופי ובשל התמחותה של IDS Scheer בתחום הייעוץ, מה שיאפשר לנו לחדור עם מוצריה למספר רב יותר של פרויקטים". לדברי החברה, "לרכישה תהיה השפעה משמעותית על נוכחותה של Software AG בשוק ה-SOA/BPM ובנוסף, היא תהפוך לספקית משמעותית של פתרונות אינטגרציה לסאפ (SAP)".

החברה הרוכשת צופה, כי הרכישה תשפר את הרווח למניה כבר במהלך 2010, וכי עבור IDS Scheer המיזוג יספק הזדמנות להאיץ את הצמיחה של החברה בטווח הארוך ולהרחיב את הגלובליזציה של קו מוצרי ARIS. בעקבות הרכישה, שינתה החברה את תחזיותיה לשנת 2009 והיא צופה כי תרשום גידול בשיעור של 8%, לעומת תחזיות קודמות שהעריכו גידול של 4% בלבד.

החברה המייצגת בלעדית את פלטפורמת מוצרי ARIS מבית IDS-Scheer בישראל היא סקר. מסקר נמסר, כי לא ברור כיצד תשפיע הרכישה הצפויה על לקוחות ARIS בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים