סלקום: הפסד בתביעה ייצוגית פגע בשורת הרווח ברבעון השני

סלקום פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של 2021, המציגות גידול של 17.3% בהכנסות וקיטון חד של 69.6% בהפסד הנקי, כשגם תוצאות המחצית הראשונה דומות במגמה ● אילולא הפסד של 32 מיליון שקלים בתביעה ייצוגית, החברה הייתה עוברת לרווח ברבעון השני

מסלקום לפרטנר. אבי גבאי.

סלקום פרסמה תוצאות עסקיות משופרות לרבעון השני של השנה, עם גידול דו ספרתי בהכנסות, מעבר לרווח תפעולי וקיטון חד בהפסד הנקי.

ההכנסות ברבעון השני הסתכמו ב-1,003 מיליון שקלים, בהשוואה ל-855 מיליון ברבעון המקביל אשתקד – גידול של כ-17.3%. במחצית הראשונה של 2021 הסתכמו הכנסות החברה ב-2,036 מיליון שקלים, לעומת 1,747 מיליון במחצית הראשונה של 2020 – גידול של כ-16.5%.

הרווח התפעולי הרבעוני עלה ל-33 מיליון שקלים, בהשוואה להפסד תפעולי בסך 22 מיליון ברבעון השני של שנת 2020. במחצית הראשונה של 2021 הסתכם  הרווח התפעולי ב-83 מיליון שקלים, לעומת הפסד של 4 מיליון במחצית הראשונה של 2020.

ה-EBITDA המותאם לרבעון השני של 2021 הסתכם ב-297 מיליון שקלים בהשוואה ל-222 מיליון ברבעון המקביל ב-2020, גידול של כ-33.8%. שיעור ה-EBITDA המותאם מסך ההכנסות לרבעון השני של שנת 2021 הסתכם ב-29.6%, זאת לעומת 26% ברבעון השני של 2020.

ההפסד לרבעון השני של שנת 2021 הסתכם ב-14 מיליון שקלים, בהשוואה להפסד של 46 מיליון ברבעון השני של 2020. יצוין, כי ההפסד ברבעון השני נובע מרישום הפרשה חד פעמית בסך של 32 מיליון שקלים לאור פסק דין שניתן כנגד החברה בתביעה ייצוגית. במחצית הראשונה של 2021 הסתכם ההפסד ב-7 מיליון שקלים, לעומת הפסד בסך 89 מיליון במחצית הראשונה של 2020.

אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת סלקום, אמר בעקבות פרסום התוצאות, כי "סלקום ממשיכה במגמת השיפור גם ברבעון הנוכחי. השיפור נובע מהפעולות שעשינו ומיישום האסטרטגיה של מיקוד בלקוחות שלנו הן בהיבט איכות השירות והן בהוגנות ובפשטות. במדד איכות השירות 2020 שפרסם משרד התקשורת ברבעון זה, מובילה סלקום בפרמטרים המצביעים על היותה החברה ההוגנת ביותר בשוק התקשורת, עם כמות התלונות הנמוכה ביותר ביחס לכמות הלקוחות. כן כולל הדו"ח סקר שערך משרד התקשורת, שעולה ממנו כי החברה מובילה בשביעות רצון הלקוחות בנוגע לשירות הטכני לשנת 2020 בתחומי הסלולר והאינטרנט. נמשיך להשקיע בתשתיות ובשיפור איכות ורמת השירות ללקוחות. גם מצבת לקוחות הסיבים שלנו נמצאת בעלייה, ויש לנו כ-113 אלף משקי בית שמחוברים לרשת הסיבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים