עוד אקזיט בתחום הסייבר: רפיד 7 רכשה את אינטסייטס ב-400 מיליון ד'

הנרכשת, שהוקמה על ידי שלושה יוצאי יחידות טכנולוגיות בצה"ל, מסוגלת לנטר בין היתר את הדארקנט ולתריע על איומים פוטנציאליים לארגון ● סכום העסקה ישולם במניות ובמזומן, ובאינסייטס מבטיחים לשמר את צוות העובדים של החברה גם אחרי האקזיט

מימין: אלון ארבץ, מנהל מרכז הפיתוח של אינטסייטס בתל אביב, גיא ניצן, מנכ"ל החברה, וגל בן דוד, סמנכ"ל הטכנולוגיות. צילום: יח"צ

עוד אקזיט לחברה ישראלית: אמש (ב') פורסם שחברת הסייבר האמריקנית רפיד 7 רוכשת את חברת מודיעין הסייבר הישראלית אינטסייטס תמורת סכום של 400 מיליון דולר. העסקה כוללת מניות ומזומן, לרבות סכום מסוים שייועד לשימור העובדים.

החברה הנרכשת הוקמה לפני כשש שנים על ידי שלושה יוצאי המערך הטכנולוגי של צה"ל: גיא ניצן, המשמש כמנכ"ל החברה, גל בן דוד, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ואלון ארבץ, מנהל מרכז הפיתוח שלה, שממוקם בתל אביב ויהפוך לאחר הרכישה למרכז הפיתוח של רפיד 7. המטה של אינטסייטס נמצא בניו-יורק ויש לה משרדים גם באמסטרדם, בוסטון, דאלאס, סינגפור וטוקיו. היא גייסה עד כה 70 מיליון דולר ממשקיעים בולטים כגון קלירסקיי וגלילות קפיטל.

הטכנולוגיה של אינטסייטס מסוגלת לנטר בין היתר את הדארקנט – רשת שמשמשת כר פורה לפעילות עבריינית ענפה, ולהתריע על איומים פוטנציאליים לארגון שמקורם בה ובכלל מחוץ לרשת הארגונית. היא תצטרף למערך של רפיד 7, שמשמש לגילוי איומי סייבר ותגובה למתקפות, כמו גם לניהול חולשות, אבטחת ענן ויישומים, וסנכרון של אבטחה ואוטומציה.

לדברי ניצן, "שילוב הטכנולוגיה שלנו במערכות של רפיד 7 יאפשר לנו להגיע לאלפי לקוחות בצורה מהירה יותר ולהאיץ את תהליך הגדילה והאימוץ שלה בקרב ארגונים בעולם". הוא הבטיח ש-"הצוות של אינסייטס ימשיך איתנו גם במבנה החדש של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים