קרן פורטיסימו תשקיע כ-20 מיליון ד' בחברת הפינטק הישראלית חשבונית ירוקה

החברה פיתחה מערכת דיגיטלית הוליסטית לפתרונות תשלומים וגביה ● ההשקעה נועדה להאיץ את התפתחות החברה, תוך דגש על המשך התרחבות בשוק הישראלי, ובמקביל פריצה לשווקים בינלאומיים

ליאור וילצ'ינסקי ורמי גבאי, מייסדי חשבונית ירוקה. צילום: שרי עוז

קרן פורטיסימו משקיעה כ-20 מיליון דולר בחברת הפינטק הישראלית חשבונית ירוקה, חברה המתמחה בפיתוח כלים דיגיטליים לניהול העסק עבור עצמאיים ועסקים קטנים ובינוניים.

ההשקעה נועדה להאיץ את התפתחות החברה, תוך דגש על המשך התרחבות בשוק הישראלי, ובמקביל פריצה לשווקים בינלאומיים. ההשקעה תאפשר לחשבונית ירוקה להרחיב את סל המוצרים, לספק מענה הוליסטי לעצמאים, ולהתרחב גם לעסקים בעלי היקף פעילות גדול יותר. כמו כן, החברה תמשיך לגייס כוח אדם איכותי ובעל תשוקה לעשייה משמעותית.

חשבונית ירוקה היא חברת SaaS ישראלית, שפיתחה אקוסיסטם שלם על בסיס טכנולוגיות מתקדמות, כדי לתת מענה למירב הצרכים והאתגרים של עצמאים ועסקים קטנים. החברה הוקמה לפני עשר שנים על-ידי ליאור וילצ'ינסקי ורמי גבאי, שניהם בעלי הכשרה טכנולוגית, ולא גייסה כסף חיצוני עד היום. וילצ'ינסקי משמשת כמנכ"לית החברה, וגבאי משמש כמנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) שלה. 

כלים דיגיטליים לניהול העסק בדגש על עצמאים ועסקים קטנים

החברה פיתחה מערכת דיגיטלית הכוללת פתרונות תשלומים וגבייה, סליקת אשראי, פתרונות

ל-eCommerce, הפקת חשבוניות, דו"חות, תיעוד הוצאות ועוד. מאז הקמתה, חשבונית ירוקה נמצאת בצמיחה מתמדת בשיעורים של כ-30% מדי שנה, עם בסיס איתן של מעל ל-80 אלף לקוחות פעילים, ומובילה את הענף בזכות פתרונות חדשניים. החברה מונה כיום כ-50 עובדים, כולם עובדים בישראל, ופועלת ממשרדיה במגדלי עזריאלי שרונה בתל אביב.

יובל כהן, מייסד ושותף מנהל בקרן פורטיסימו: "אנו צופים שקהילת העצמאיים והעסקים הקטנים תצמח בקצב גבוה בשנים הקרובות. רוב הטכנולוגיות הקיימות לא נותנות מענה נכון, יעיל ופשוט לקהילה זו. מצאנו בחברת חשבונית ירוקה פלטפורמה נהדרת למתן פתרונות חדשניים בתחום. יש לחברה חזון אסטרטגי, מוצרים מובילים, מוניטין ובסיס לקוחות רחב, ובכוונתנו להאיץ את צמיחתה על-ידי פיתוח של מוצרים חדשניים נוספים והתרחבות למדינות יעד נוספות".

ליאור וילצ'ינסקי ורמי גבאי, מייסדי חשבונית ירוקה: "הקמנו את החברה מתוך חזון ליצור אקוסיסטם שלם לעצמאיים ועסקים קטנים בישראל וזה מה שמוביל אותנו עד היום. חשבונית ירוקה היא לא רק פתרון דיגיטלי פשוט ואינטואיטיבי, אלא מעטפת שלמה שעוזרת לעצמאיים לא להרגיש לבד בעשייה שלהם, בעזרת קהילה גדולה ותומכת שיצרנו. אנחנו שמחים מאוד על החלטת קרן פורטיסימו להשקיע בנו, ומודים על האמון בחזון שלנו וביכולות הצמיחה של החברה להמשיך ולפתח פתרונות נוספים שיקלו על חיי העסקים בישראל, להגיע לקהלי יעד נוספים, בין היתר עסקים גדולים, ובמקביל כניסה לשווקים בינלאומיים".

וילצ'ינסקי הוסיפה ש-"מרגש אותי לראות את כל העצמאים והעסקים שהולכים איתנו לאורך שנים רבות  ורואים בנו שותף לדרך. אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מעובדי החברה ומנהליה, שהם חלק בלתי נפרד מהצלחת החברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלמה

    ברכות, אנחנו משתמשים במערכת משנת 2015 מוצר טוב, נוח ופשוט לתפעול אנחנו סטארטאפ שמשתמש במוצר להפקת חשבוניות והצעות מחיר בצורה פשוטה מהירה ועצמאית המוצר בהחלט נותן ערך במחיר תחרותי מאוד כל הכבוד ליזמים, לאורך השנים עבדו עם הלקוחות לשיפור מתמיד ונתנו תמיכה ראויה לדרישות חדשות בקיצור מוצר/חברה שכיף לפרגן לה על המוצר ועל הגיוס שבודאות יקפיץ אותם לגבהים חדשים

אירועים קרובים