נשים ומחשבים: יפעת רכטמן ששון, אופיסופט

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: יפעת רכטמן ששון, מנהלת לקוחות ומכירות בחברת אופיסופט מקבוצת SQlink

יפעת רכטמן ששון, מנהלת לקוחות ומכירות בחברת אופיסופט. צילום: יח"צ

שם: יפעת רכטמן ששון.

תפקיד: מנהלת לקוחות ומכירות בחברת אופיסופט (Opisoft) מקבוצת SQlink.

מה הביא אותך לעולם הטכנולוגיה? הטכנולוגיה תמיד הייתה אחד הצירים המרכזיים בעולמנו, והיא מהווה חלק מרכזי ואינטגרלי בחיינו. זהו עולם מרתק, דינמי ומאתגר הדורש למידה בלתי פוסקת תוך חשיפה לתחומים ורעיונות פורצי דרך.

בנוסף, הזכות לקחת חלק בפרויקטים מורכבים ולהיות שותפה לדרך של לקוחותיי בעולמות ההיי-טק והארגונים השונים, ללוות אותם בתהליך הצמיחה, על ידי מתן פתרונות מקצה לקצה המסייעים להם בתחומים השונים, ממלאת אותי בגאווה, ומרגשת אותי בכל יום מחדש.

אני מתחברת להזדמנות להיות חלק מחברה שעוסקת במתן פתרונות וחיבור לעולמות ה-Big Data, במיוחד היום בתקופת משבר הקורונה – תקופה מורכבת שמחייבת ארגונים ואנשים לשנות את דרך ההתנהלות ולתת הזדמנות לטכנולוגיות חדשות ושיטות עבודה שונות.

כל ארגון מכיר היום את היתרונות העצומים אשר גלומים באנליזה של המידע הזה, מפיתוח מודלים עסקיים, שיפור שירות, ניתוח דפוסי התנהגות של משתמשים עסקיים ומנהלים, שכעת מסוגלים לעשות הנחות מושכלות ולחזות התנהגות או התרחשות של אירועים.

יש פה עולם מלא ועוצמתי המאפשר למשתמשים בו בחוכמה, להיות חלוצים ולהוביל בתחרות הקיימת במציאות המשתנה.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? לצערי הנתונים עדיין מצביעים על כך שרק כרבע מעובדי ההיי-טק הן נשים, למרות שהיום נעשים הרבה צעדים חשובים על מנת לקדם נשים בתעשייה ולנפץ את תקרת הזכוכית שהייתה קיימת בעבר. הדבר נעשה מתוך הכרה בתרומתן הרבה לתחום, ובערך המוסף האדיר שהן מביאות לתעשייה בחשיבה היצירתית, בחדשנות, ביכולות הגבוהות ובכישורים.

אני שמחה לומר שאני מרגישה את המגמה גם בקרב לקוחותינו, שמעודדים גיוס נשים לתפקידים טכנולוגיים ותפקידי ניהול שונים.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לשמחתי, מעולם לא נתקלתי באפליה על רקע היותי אישה. ההיפך הוא הנכון. בחברה שבה אני נמצאת ישנה העצמה נשית ועבודה לצד שורה של מנהלים ומנהלות שהצליחו לבנות סביבת עבודה חיובית ותומכת לנשים ולגברים כאחד, מתוך אמונה שעבודה קשה, אמביציה והתמדה הם אלו שמובילים להצלחה, ולא השתייכות למגדר כלשהו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים