נא להכיר: הנשיא החדש של נט-אפ

סיזר סרנודה היה בכיר במיקרוסופט ויעזוב אותה בסוף יוני, לאחר 23 שנים

סיזר סרנודה, הנשיא החדש של נט-אפ. צילום: יח"צ

סיזר סרנודה, לשעבר בכיר במיקרוסופט, מונה לתפקיד נשיא נט-אפ העולמית.

סרנודה ידווח לג'ורג קוריאן, מנכ"ל נט-אפ. מתחילת יולי הוא יוביל את תפעול החברה כולל מכירות, שיווק, שירותים ותמיכה.

סרנודה הצטרף לנט-אפ לאחר שעבד במיקרוסופט. בתפקידיו האחרונים היה נשיא החברה לאזור אמריקה הלטינית וסגן נשיא עולמי של התאגיד. בתפקידיו אלה עסק בהובלת שינוי עסקי, בניית צוותים והנעה של ארגונים למעבר לענן. הוא החל כמנהל מכירות לעסקים בינוניים קטנים של מיקרוסופט בספרד, ולאחר מכן שימש במשך שלוש שנים כנשיא הענקית מרדמונד לאזור APAC, אסיה-פסיפיק.

בתפקידו כנשיא, סרנודה ימשיך לפתח את אסטרטגית השוק של נט-אפ ויעודד את צמיחת החברה, בעיקר בקשר לענן.  "אנו שואפים להאיץ את אסטרטגיית התוכנה והענן שלנו, ולכן הניסיון של סרנודה בשינוי ארגונים גלובליים יחזק את העמדה שלנו כמובילה בתחום הנתונים בענן", אמר קוריאן, המנכ"ל, "אני מצפה להוסיף את המחויבות והניסיון שלו לפיתוח אסטרטגיית השוק שלנו ולסביבה המשתנה של לקוחותינו הארגוניים".

בפרופיל הלינקדאין שלו כתב סרנודה, כי בכוונתו לעזוב את מיקרוסופט לאחר 23 שנים בחברה, "לטובת אתגר אישי ומקצועי חדש. זו כנראה אחת מההחלטות המקצועיות הקשות ביותר שהייתי צריך לעשות בחיי. היה זה מסע מדהים, לעבוד עם לקוחות, שותפים ועמיתים לאורך השנים במיקרוסופט, ועל כך לנצח אהיה אסיר תודה על הלימוד. אשאר בחברה עד 30 ביוני. נט-אפ, להתראות בקרוב".

מינויו של סרנודה, ציינו אנליסטים, "מגיע במועד חשוב לענקית ה-IT". קוריאן, שמונה למנכ"ל נט-אפ בשנת 2015, הוביל את החברה לצמיחה יוצאת דופן במשך המחצית השנייה של העשור האחרון. לאחריה חוותה החברה שנה של ירידה בהכנסות, כאשר עברה שינוי ובמקום להתמקד באחסון ברישוי מסורתי, הייתה לחלוצה בתחום החיבור בין סוגי אחסון שונים – ברישוי מסורתי, בענן היברידי ובענן הציבורי – לתוך ארכיטקטורה שקופה באמצעות פלטפורמת Data Fabric, מארג הנתונים, שלה.

כך, נט-אפ עברה שינוי – מחברת אחסון לחברה לניהול מידע. החברה לא חדלה לעסוק בחומרה, אולם כיום היא מציעה לארגונים פתרון בכל צורה שהיא: בענן, פתרון מבוסס תוכנה, בצורה של רכיב, התקן, או במסגרת תשתיות משולבות באופן עמוק, Hyper Converged. חזון מארג הנתונים הוא לפיתוח ולשמירה של הנתונים בארגונים מכל הסוגים. זאת, כי הנתונים והמידע כיום הם במרכז העשייה המחשובית, ולא משנה על איזו אפליקציה הם נמצאים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים