רוצים כרטיס אפל? חכו להזמנה מהחברה

אפל החלה להפיץ את כרטיסה האשראי שלה, כרגע רק למוזמנים, ובסוף החודש לכלל הציבור בארה"ב

Apple Card. צילום: אפל

לאחר הודעתו של טים קוק, מנכ"ל אפל, כי כרטיס האשראי של החברה, ה-Apple Card, יהיה זמין החודש, החלה אפל אכן להפיץ את הכרטיס הממותג שלה, אבל רק למוזמנים. השקה מורחבת ציבורית כנראה תתקיים בסוף החודש.

הכרטיס, שהופק בשיתוף גולדמן זקס ומסטרקארד, מרחיב את נוכחותה של אפל גם בעולם הכספים. הוא מוצע ללא עלות חודשית, ומאפשר הטבות כמו תשלום דחוי וגם הרחבת לקו האשראי. הרישום והניהול של הכרטיס מבוצעים באמצעות אפליקציית ה-Wallet של אפל, שבה גם ניתן להגיש בקשה להנפקת כרטיס. אם החברה מאשרת את הכרטיס – מתווסף הכרטיס הדיגיטלי מיד לאפליקציה ומאפשר שימוש בו.

נוסף להנחות בעמלות, הכרטיס גם יעניק למשתמשים החזר של 3% על רכישות ישירות מאפל, החזר של 2% על כל רכישה באמצעות Apple Pay, ו-1% החזר על רכישות באמצעות הכרטיס הפיזי. ההחזר מתווסף לחשבון מדי יום באמצעות תכונה שהחברה מכנה "כסף יומי" (Daily Cash). ניתן גם להעביר כספים מן ה-Apple Cash לחשבון הבנק.

אפל מייעדת את הכרטיס בעיקר לשימוש לתשלומים דיגיטליים באמצעות אפליקציית התשלומים Apple Pay, והכרטיס הפיזי יהיה תקף במקומות שבהם אי אפשר להשתמש ב-Apple Pay.

אפל תתמוך במשתמשי הכרטיס באפליקציית ה-Wallet, שתספק הדרכה או הפניה לתמיכה טכנית של אפל או של גולדמן זקס, בנוסף על תמיכה טלפונית באמצעות iMessage.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נהוראי

    אני חושב שהכרטיס של אפל טוב מעוד

  2. עמי

    נשמע מצוין מתי זה יוכל לעבוד בישראל?

אירועים קרובים