זברה טכנולוגיות תפיץ את התוכנה והשירותים של בלקברי בישראל

הפלטפורמה של בלקברי מיועדת למגזרים רגישים מבחינת אבטחת הנתונים שלהם, בהתאם לכללי הרגולציה, ומכוונת לעולם ה-EOT - התאגידיות של הדברים

אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות. צילום: יח"צ

זברה טכנולוגיות הודיעה כי תחל להפיץ את מוצרי התוכנה והשירותים של בלקברי בישראל. המוצרים מיועדים בעיקר לארגונים ומגזרים רגישים מבחינת אבטחת הנתונים שלהם, בהתאם לכללי הרגולציה, כמו מגזר הבריאות, גופי הממשל והשירותים הפיננסיים.

בחברה מצביעים על כך שקיימת תזוזה בדרישות השוק מרשת של מחשבים לרשת של משתמשי קצה. נקודות הקצה האלה, הם אומרים, מייצגות את התאגידיות של הדברים (EOT – ר"ת Enterprise of Things) – ביטוי שמתייחס לאוסף של מכשירים, מחשבים, חיישנים, ציוד ועוד. בזברה טוענים שבלקברי עונה על האתגרים של ה-EOT באמצעות פלטפורמת התוכנה והשירותים שלה, שעוזרת לארגונים לנהל ולאבטח את המכשירים המחוברים שלהם, וגם את התקשורת בין כל סוגי המסרים והנתונים.

מעתה תוכל זברה להציע ללקוחותיה את חבילת הניידות של בלקברי לארגונים, כמו גם פתרונות לחללי עבודה, Dynamics ו-AtHoc. בחברה אומרים שהמוצרים הללו יעזרו לאבטח ולנהל משתמשי קצה ויישומים, וכן לספק פיתוח אבטחה ויכולות שיתוף, כולל ניהול זכויות דיגיטליות וניהול תוכן מאובטח.

"פתרונות האבטחה והתוכנה של בלקברי הם תוספת להיצע הפתרונות שלנו", אמר אלי וודינסקי, מייסד ומנכ"ל זברה טכנולוגיות. "שיתוף הפעולה יאפשר לנו לספק תקשורת מאובטחת למשתמשי הקצה ופתרונות שיתופיים".

"אנחנו ממשיכים להשקיע בשותפויות עסקיות עם ארגונים מובילים, כמו זברה טכנולוגיות, שמאפשרים לנו לחזק את סביבת השותפים שלנו", אמר פלורין ביינווניו, סגן נשיא לאזור EMEA בבלקברי. "בעזרת שיתוף פעולה זה נסייע לארגונים לקדם את אסטרטגיות הניידות שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים