הקורבן של השודדים הדיגיטליים: הסרט שודדי הקריביים

האקרים פרצו למחשבים של דיסני, מפיקת ומפיצת הסרט, שאמור להגיע לקולנוע בסוף החודש, ודורשים ממנה כופר ● ולא, הם מאיימים לשחרר את הסרט לציבור הרחב

בלי שריל סנדברג וג'ק דורסי. דיסני

אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק, לפחות קצת: הסרט החדש בסדרת שודדי הקריביים נפל קורבן לשוד דיגיטלי. יותר מכך, השודדים של שודדי הקריביים דורשים כופר מהמפיקה והמפיצה, דיסני (Disney), כדי שלא לשחרר אותו לכלל הציבור. הסרט החדש, ששמו המלא הוא Pirates Of The Caribbean: Dead Men Tell No Tales, אמור להגיע לקולנוע ב-26 במאי.

עד עתה, דיסני טרם מסרה מהו מועד פקיעת האולטימטום שהוצב בפני החברה, או כמה היא נדרשת לשלם כדי למנוע זאת. עם זאת, מנכ"ל דיסני, בוב אייגר, דיווח על גניבת הסרט לצוות הניהול של ABC, החברה האם של דיסני, בישיבה לקראת פתיחת הקמפיין שקודם להפצת הסרט.

לשאלות של כתבים הסכים אייגר לומר שמדובר בסכום גדול מאוד של ביטקוין (Bitcoin) ושהחברה אינה מתכוונת לשלם אותו, על אף שהיא צופה להכנסות גבוהות למדי מהסרט הנוכחי בסדרה.

כמו כן, הוא אישר שהשודדים הדיגיטליים הודיעו שישחררו קודם כל את חמש הדקות הראשונות של הסרט ואם לאחר מכן דרישותיהם לא ייענו, הם יתחילו להזרים לרשת 20 דקות בכל פעם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים