מעיל חם וחכם

החורף כבר כמעט נגמר, וזה הזמן להתחיל לחשוב על החורף הבא – עם מעיל שמאפשר להפעיל את החימום בהוראה קולית, מגיב לתנאי הסביבה ומעיד מהי הטמפרטורה האופטימלית עבור כל משתמש ● זאת ועוד במדור הגאדג'טים השבועי שלנו

מימון המונים לגאדג'טים מגניבים. אילוסטרציה: AndreyPopov/BigStock

אנחנו אמנם בשלהי החורף, אבל המוצר הבא בכל זאת מעניין, ובהחלט יכול לשמש אתכם בחורף הבא: Ministry of Supply מציעה ז'קט חכם, מחמם וראשון מסוגו, לטענתה. למוצר, שזכה בעיצוב בהשראת ה-Mercury Jacket של נאס"א (NASA), בקר שליטה קולית להפעלת החימום, כשהתרמוסטט החכם, שמגיב לתנאי הסביבה, לומד באופן אוטומטי את הטמפרטורה האופטימלית עבור כל משתמש.

לטענת Ministry of Supply, החברה מתאפיינת בגישה מדעית לעיצוב, ובהמצאת ופיתוח בגדים שהם גם נוחים וגם נראים נהדר. כמו כן, המחממים המובנים במעיל כמעט חסרי משקל, כך שלטענת היצרנים, וכאשר הם לא בשימוש, הלובש אפילו לא שם לב אליהם.

מחיר המוצר והתמיכה ההתחלתית בפרויקט עומד על 195 דולר, והוא כולל משלוח לכל מקום בעולם.

החברה – שהושקה לפני חמש שנים במימון המונים בקיקסטארטר (Kickstarter), ממש כמו המיזם הנוכחי שלה – ביקשה לגייס 72 אלף דולר, אבל השיגה הצלחה מרשימה ובינתיים קיבלה יותר מפי חמישה מהסכום – 375 אלף. זאת, כשנותרו עוד 17 ימים לתום הגיוס.

עמדת הטענה אלחוטית למספר מכשירי אפל

Plux מציעה לכם לקחת חלק במימון של עמדה ייחודית שמספקת הטענה לכל מכשירי האפל (Apple) שלכם בו זמנית. לטענתה, מדובר במטען האלחוטי המהיר ביותר ל-iPhone 8, ל-iPhone X, ל-Apple Watch ול-AirPods.

החברה מספקת ערכת הטענה אלחוטית, מה שמייתר את השימוש במטענים ובכבלים רבים. המכשיר הוא מעמד נוח בעל עיצוב חביב, המאפשר לחבר אליו מכשירי iPhone בכל זווית, לפי העדפת המשתמש. המטען מספק הטענה ב-10 וואט, שמבטיחה לחסוך זמן וכסף בהטענת מכשירים רבים במקביל. החברה מדווחת על הטענה מהירה ב-33% מאשר בעת שימוש במטען סטנדרטי.

השימוש בניידים אפשרי בזמן ההטענה והמכשיר יכול גם לעמוד בזווית אופטימלית עבור זיהוי פני המשתמש. כמו כן, בזמן ההטענה ניתן עדיין לקבל הודעות, או אפילו לשקוע בבינג' של תוכן הווידיאו החביב עליכם – וכל זאת מבלי להוציא את המכשיר מהמטען האלחוטי. החברה גם מדגישה כי ההתקן צויד באמצעי הגנה חכמים בכדי למנוע התחממות יתר וטעינת יתר של המכשירים.

עלות המוצר עומדת על 39 דולר. הוא אמור להיות מוכן לשיווק באפריל 2018.

החברה, שפועלת מניו-יורק, השיקה את הפרויקט בקמפיין אינדיגוגו (Indiegogo) וביקשה לגייס 5,000 דולר, אלא שהתומכים התלהבו וכבר השקיעו בו כ-214 אלף דולר. עד לסיום הפרויקט נותרו 10 ימים.

מצלמת דשבורד חכמה בשליטה קולית

הפרויקט הבא מציע רכישת מצלמה משולבת בינה מלאכותית, שהופכת את המכונית לכלי רכב בטוח ומהנה יותר.

הייעוד של מצלמת ה-70Mai הוא לכידת מצבי תאונה לצורך שימוש מול חברות הביטוח, אבל היצרנית מציינת גם אפשרות יותר משמחת של צילום הנוף ומראות הדרך היפים.

המכשיר מופעל באמצעות שליטה קולית חכמה ומשווק בגרסה באנגלית בלבד. לדברי היצרנית, Banya Tech, הוא עונה על צרכי המשתמשים ללכידת וידיאו או תמונה בעת נהיגה. קולטני הקול העוצמתיים מאפשרים שימוש במצלמה והיישום שלה מבוצע בלא מגע ידיים – פרט אקוטי לביטחון הנהגים והנוסעים.

המצלמה מגיעה באיכות של 1080P Full HD, מצוידת בחיישן התמונה IMX323 בעל רגישות גבוהה במיוחד מתוצרת סוני (Sony), שמכסה שדה תצוגה של 130 מעלות, ויודעת לבצע צילום אוטומטי במצבי חירום.

רכיב ה-AI המשולב ב-70Mai מבוסס על למידת נתונים נרחבת ומאפשר קליטת והבנת הוראת הנהג, ללא קשר למבטא שלו או לסגנון דיבורו. כמו כן, המצלמה מצוידת במעבד מהיר, שמבצע את הפקודות הקוליות כמעט מיד עם קבלתן.

עלות רכישת המוצר עומדת על 39 דולר והוא כבר מוכן לשיווק. החברה הסינית, שהשיקה את גיוס ההמונים באינדיגוגו, שאפה לגייס 10,000 דולר ושמונה ימים לסיום הפרויקט עומד הסכום על יותר מ-220 אלף, כך שגם כאן מדובר בהצלחה אדירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים