הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: שי אוזון, מנכ"ל One1

בשנה החולפת ביצעה One1, בין יתר פועליה הרבים, השקעה גדולה במוצר ה-ERP שלה - One1view - שאותו וכן עוד חידושים רבים אחרים תחשוף החברה בכנס לקוחות שתערוך בתחילת השנה הנוכחית

שי אוזון, מנכ"ל One1. צילום: לואיז גרין

במה הצטיינת בשנה האחרונה?
"שנת 2016 הייתה שנה מצוינת ב-One1. ביצענו פרויקטים רבים וחשובים בתעשייה, שחלקם פורצי דרך בתחום הדיגיטל והמובייל. כחברה הנותנת שירותים לארגונים רבים בתעשייה, אשר מיישמת ומטמיעה את מערכות הליבה בארגונים, ביצענו השנה פרויקטים רבים שתכליתם להנגיש את המידע שנאגר בארגונים לפלטפורמות המובייל השונות.

אני חושב שהאתגר הגדול במהפכה הדיגיטלית שאנו עדים לה בשנים האחרונות הוא הוספת רכיבי מובייל ודיגיטל למערכות הקיימות, מבלי לשנות את חוקי המסחר הנהוגים בארגון. כך פיתחנו אפליקציות למערכות קמעונאיות, המשקפות ללקוח את כל קטלוג הפריטים, את המחירים והמבצעים, וזאת על ידי התחברות למערכות הליבה הארגוניות. דוגמה נוספת היא אפליקציות לאנשי מכירות אשר שואבת מהמערכות הקיימות את המידע לגבי מלאים, חוזי לקוחות וכו'. כך למעשה יצרנו את המושג שנקרא ב-One1 "הגשר הדיגיטלי".

בעזרת יכולות פיתוח גם בפלטפורמות חדשות, וידע מעמיק במערכות הליבה הקיימות, אנחנו מצליחים להביא ללקוחות שלנו ערך מוסף בפיתוח אפליקציות המאפשרות להם "לנצל" את המידע האגור במערכות לטובת פלטפורמות דיגיטל מתקדמות, תוך זמן קצר והשקעה מועטה יחסית.

כמו כן ב-2016 הרחיבה One1 את עסקיה על ידי רכישות חדשות בתחומים מתפתחים וכן פיתוח מנועי צמיחה אורגניים לפעילויות הקיימות, השקנו את יוזמת One1Start, אשר משמשת כבית לחברות מוצר ישראליות ומאפשרת להם להציע את מוצריהן לכלל הלקוחות בארץ, תוך שימוש במערך המכירות של One1".

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"האתגרים המרכזיים לשנת 2017 הם מיצוי ההשקעות שעשינו השנה בפעילויות חדשות, כאלו שרכשנו וכאלו שפיתחנו לבד, והבאתן ללקוחותינו. נכנסנו למספר תחומים חדשים, כגון מערכת עמדות מכירה, שאותה אנו מתכוונים לשווק השנה לכלל לקוחותינו; מערכת ניהול משאבים ושירות של ServiceNow; וכן המשך הפצת מערכת ה-ERP של Netsuite בענן.

כמו כן, ביצענו בשנת 2016 השקעה גדולה במוצר ה-ERP שלנו, One1view, שאותה נחשוף בכנס לקוחות שנערוך בתחילת השנה, ובו נראה את החידושים הרבים שהוספנו במוצר".

במה תשקיעו בעיקר?
"בהון אנושי. בקבוצת One1 מועסקים כ-4,000 עובדים ואנו מתכננים גיוסים של כ-400 עובדים חדשים במהלך שנת 2017, בעיקר אנשי פיתוח בטכנולוגיות החדשות".

בנימה אישית

מי אני? "שי אוזון".
אני מכהן בתפקיד החל מ…? "2013".
מה עשיתי קודם לכן? "ניהול חטיבת האורקל ב-One1".
מה זכור לי מהתפקיד הראשון שלי בתעשייה? "בעיקר עבודה מסביב לשעון".

מהם לדעתך עשרת הנושאים החמים בתעשייה?
"התחומים הבולטים ביותר הם מוביליטי, דיגיטל וסייבר. מיד אחריהם אנליטיקה והאינטרנט של הדברים, ואז ערים חכמות ו-SDDC. גם תחום ה-SaaS והנושא של DRP יוסיפו להיות חשובים. לצד כל אלה, הקשר בין המנמ"ר למנכ"ל היה ויוסיף להיות פקטור חשוב בארגונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים