רונן רגב, מנכ"ל טלדור תקשורת, עזב את תפקידו אחרי 13 חודשים בלבד

מחליפו של רגב, טירן לוי, יחל בתפקידו בעוד שבועיים ● הודעת המינוי נמסרה לבורסה הבוקר (א') ●מאז 2007 ועד ימים אלה הוא שימש כסמנכ"ל מכירות בכיר בבינת תקשורת ומחשבים מקבוצת רד-בינת

מנכ"ל חדש לטלדור תקשורת: טירן לוי מונה לתפקיד במקומו של רונן רגב. הודעה על כך נמסרה לבורסה הבוקר (א').

לוי, בן 44, יחל בתפקידו בעוד שבועיים. מאז 2007 ועד ימים אלה הוא שימש כסמנכ"ל מכירות בכיר בבינת תקשורת ומחשבים מקבוצת רד-בינת. לפני כן שימש כסמנכ"ל מכירות אגף תעשיה וטלקום ללקוחות אנטרפרייז של החברה. הוא בעל תואר במחשבים מבית הספר להנדסאים באוניברסיטת תל אביב ותואר במנהל עסקים מאוניברסיטת ברלינגטון.

במרץ 2010 התפטר רונן צרפתי מתפקידו כמנכ"ל טלדור תקשורת, ורגב החליף אותו. לפני כן שימש רגב מנהל חטיבת הטלקום של נס (Ness). בתפקידיו הקודמים הוא כיהן כבכיר בגופי השיווק והמכירות, בניהול המוצר ובשירותי הערך המוסף של קומברס (Comverse).

טלדור תקשורת מונה כמאה עובדים, והיא אינטגרטור גדול לתחום התקשורת בארץ, לצד בינת תקשורת ונטקום (Netcom) מקבוצת מלם-תים. לצד פעילותה המסורתית, טלדור תקשורת פועלת גם למתן יכולות מקצה לקצה לכל גוף גדול ומרכזי בארץ – בתחומי ה-IT, התקשורת, היישומים ואבטחת מידע.

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת החדשבינואר השנה זכתה טלדור תקשורת בפרויקט לשדרוג מערך הטלפוניה של התעשייה האווירית בהיקף של שישה מיליון שקלים. במסגרת הפרויקט, תתקין טלדור תקשורת מרכזיות טלפוניית IP של אלקטל-לוסנט (Alcatel Lucent) מסדרת OXE, שישרתו יותר מ-19 אלף שלוחות בכל מפעלי התעשייה האווירית. המערכת החדשה תספק שירותי טלפוניה קווית ומענה קולי ואף תאפשר לתעשייה האווירית להוסיף בעתיד שירותים מתקדמים.

באוקטובר 2010 רכשה טלדור ממוטורולה (Motorola) את חלקה בטלדור תקשורת תמורת עשרות בודדות של מיליוני שקלים, והפכה לבעלים המלאים שלה. טלדור תקשורת היא חברה בת של טלדור, ומהווה שותפות אסטרטגית בין קבוצת טלדור (51%) ומוטורולה ישראל (49%).

גורמים המקורבים לעסקה הסבירו לאנשים ומחשבים, כי "הפעילות של טלדור תקשורת לא הניבה רווחים למוטורולה, וככלל – פעילותה לא סיפקה את ההנהלה העולמית של ענקית התקשורת".

במאי 2010 זכתה טלדור תקשורת במכרז להעברת תשתיות הטלקום של מוטורולה למשכן חדש שלה, בפרויקט ענק בהיקף של 20 מיליון שקלים. במסגרת הפרויקט, תכננה והטמיעה טלדור תקשורת מערכות טלפוניה מבוססות IP, רשתות מסוג LAN ו-WAN, וכן מערכות אבטחת מידע במשכן החדש של מוטורולה ישראל במתחם Airport City. הפרויקט הסתיים בסוף השנה שעברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים