טלדור תרכוש ממוטורולה את חלקה בטלדור תקשורת תמורת עשרות מיליוני שקלים

גורמים המקורבים לעסקה הסבירו לאנשים ומחשבים, כי "הפעילות של טלדור תקשורת לא הניבה רווחים למוטורולה, וככלל, פעילות טלדור תקשורת לא סיפקה את ההנהלה העולמית של ענקית התקשורת" ● העסקה צפויה לצאת לפועל בתקופה הקרובה

טלדור תרכוש ממוטורולה (Motorola) את חלקה בטלדור תקשורת ותהפוך להיות הבעלים המלאים שלה. טלדור תקשורת היא חברה בת של טלדור, ומהווה שותפות אסטרטגית בין קבוצת טלדור (51%) ומוטורולה ישראל (49%). היקף הרכישה, שצפויה להיערך בקרוב, עומד על עשרות בודדות של מיליוני שקלים.

טלדור תקשורת היא אינטגרטור גדול לתחום התקשורת בארץ, לצד בינת תקשורת ונטקום מקבוצת מלם-תים. לפני כמה חודשים מונה רונן רגב למנכ"ל החברה. לצד פעילותה המסורתית, טלדור תקשורת פועלת גם למתן יכולות מקצה לקצה לכל גוף גדול ומרכזי בארץ, בתחומי ה-IT, התקשורת, היישומים ואבטחת מידע.

גורמים המקורבים לעסקה אמרו לאנשים ומחשבים, כי "הפעילות של טלדור תקשורת לא הניבה רווחים למוטורולה, וככלל, פעילות טלדור תקשורת לא סיפקה את ההנהלה העולמית של ענקית התקשורת". גורם המעורה בעסקה העריך, כי באמצעות הבעלות המלאה על טלדור תקשורת, טלדור תנסה להוון את הרכישה בצורה המיטבית, ותכוון את ההתמודדויות שלה במכרזים של פרויקטי-על, הדורשים יכולות ממגוון שדות פעילות בעולמות ה-ICT השונים.

בחודש מאי השנה זכתה טלדור תקשורת במכרז להעברת תשתיות הטלקום של מוטורולה למשכן חדש שלה בפרויקט ענק בהיקף של 20 מיליון שקלים. במסגרת פרויקט הענק, תכננה והטמיעה טלדור תקשורת מערכות טלפוניה מבוססות IP, רשתות מסוג LAN ו-WAN, לצד מערכות אבטחת מידע במשכן החדש של מוטורולה ישראל במתחם איירפורט סיטי. הפרויקט צפוי להסתיים עד סוף 2010.

באוגוסט סיימה טלדור תקשורת להטמיע רשת מאובטחת באקסלנס-נשואה, בפרויקט בהיקף של 1.5 מיליון שקלים.

לא נמסרה תגובה ממוטורולה לידיעה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים