פילת תרכוש חלק מפעילות ITCom תמורת 4.5 מיליון שקלים

הפעילות שתירכש היא בתחומי מערכות ה-ERP וה-CRM, וכוללת בנוסף לתוכנות ורישיונות, גם מידע וידע מקצועי-טכנולוגי וכן את רשימת לקוחות של ITCom ● את החברה הנרכשת מנהלים במשותף אמיר עומרי ורו"ח אייל גרייפנר

פילת ישראל, חברה בת של פילת טכנולוגיות, מנהלת משא ומתן לרכישת חלק מפעילות ITCom תמורת 4.5 מיליון שקלים – כך הודיעה הבוקר (א') החברה לבורסה.

הפעילות שתירכש היא בתחומי מערכות ה-ERP וה-CRM, וכוללת בנוסף לתוכנות ורישיונות, גם מידע וידע מקצועי-טכנולוגי וכן את רשימת לקוחות של ITCom. בהודעה לבורסה ציינה פילת, כי טרם נחתם הסכם רכישה, טרם בוצעה הערכת שווי של הנרכשת ולא בטוח שזו תצא לפועל. ITCom כבר עדכנה את לקוחותיה ועובדיה בדבר העסקה האמורה.

את החברה הנרכשת מנהלים במשותף אמיר עומרי ורו"ח אייל גרייפנר. משרדי החברה נמצאים בפארק אפק בראש העין. ITCom עוסקת במתן שרותי ייעוץ, ליווי והטמעת מערכות IT עם מומחיות במערכות CRM ,ERP ,BI ,GIS ו-BPM. בין לקוחות החברה נמנים אוניברסיטת תל אביב, נגב קרמיקה, פרוטרום, דרך ארץ (מפעילת כביש 6) ועיתון הארץ. החברה משמשת כקבלן משנה בפרויקט של הטמעת מערכת של אורקל (Oracle) בתנובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים