כריסטיאן גנגנבאך, Software AG: "יש לייצא נתונים מהמיינפריים לרשת בצורה מאובטחת"

"עידן הגלובליזציה והמערכות הפתוחות יצרו מהפיכה בתפיסת העולם השירותית של ארגונים גדולים ושל משרדי ממשלה", אמר כריסטיאן גנגנבאך, מנהל המו"פ בתחום חידוש יישומים ב-Software AG ● לדבריו, "אלה אתגרים רציניים עבורנו - לפתח חיבור המשלב את עולמות המיינפריים עם סביבת המערכות הפתוחות, לצד שילוב עולם המיחשוב והתהליכים העסקיים" ● גנגנבאך הגיע לביקור במרכז הפיתוח של החברה בישראל, המונה 320 עובדים

"במדינות רבות קיימות דרישות רגולטוריות ששירותי בנקאות, ביטוח וממשלה יהיו זמינים באינטרנט. צריך למצוא דרך כיצד לגשת לנתונים מוגנים ומאובטחים מאוד, אשר מאוחסנים במערכות מיינפריים ובשרתים, בצורה של מגדלים וערימות מידע – ולייצא את המידע הזה לרשת האינטרנט", כך אמר כריסטיאן גנגנבאך, מנהל המו"פ בתחום חידוש יישומים ב-Software AG, בראיון לאנשים ומחשבים. גנגנבאך הגיע לביקור במרכז הפיתוח של החברה בישראל, המונה 320 עובדים.

לדברי גנגנבאך, "עידן הגלובליזציה והמערכות הפתוחות יצרו מהפיכה בתפיסת העולם השירותית של ארגונים גדולים ושל משרדי ממשלה. אלה אתגרים רציניים עבורנו – לפתח חיבור המשלב את עולמות המיינפריים עם סביבת המערכות הפתוחות, לצד שילוב עולם המיחשוב והתהליכים העסקיים". על מנת לענות על הדרישות של הרגולטורים השונים, אמר, "נדרשת טכנולוגיה אמינה שתקשר בין הסביבה הפתוחה ובין סביבת המיינפריים מבלי לפגוע ברמות האבטחה הגבוהות של המערכות הקריטיות. הטכנולוגיה והמומחיות שלנו מאפשרים זאת".

במה אתם ממקדים כעת את הפעילות שלכם?
"אחת המשימות המרכזיות שלנו היא לחבר בין קו מוצרי webMethods לבין קו מוצרי Adabas/Natural והעולמות הנוספים שקשורים לפעילות של Software AG, וכך לייצר עבור הלקוחות שלנו כר נרחב ואינטגרלי של פתרונות שבהם יוכלו לעשות שימוש פשוט וטבעי בסביבות הפתוחות עם נתוני המיינפריים".

מהי מפת הדרכים של המוצרים?
"משימה מרכזית נוספת היא לייצר אינטגרציה של קו מוצרי ARIS של IDS Scheer, שאותה רכשנו באחרונה, עם המוצרים שלנו. עם השלמת הרכישה של IDS Scheer, תתווסף פלטפורמת ה-ARIS לתכנון ולביצוע מודלים של תהליכים עסקיים.

אחד מכיווני הפיתוח הוא לתמוך באינטגרציה עם המיינפריים. לדוגמה, ARIS PPM הוא כלי שחושף תהליכים עסקיים. המוצר יודע לקחת מאסה אדירה של נתונים הקשורים בתעבורות עסקיות, לנתח ולחשוף את התהליכים העסקיים שמשולבים בכמות מידע אדירה זו. מדובר בתהליכים שפעמים רבות אפילו הלקוח לא מודע להתנהלותם. כלומר, פעמים רבות ללקוח אין מיפוי ודאי בנוגע לאופן התנהלותו של התהליך העסקי. ולכן אחד מכיווני הפיתוח שלנו הוא שנוכל לספק מידע נוסף שמקורו מהמיינפריים, ושחיוני לצורך ניתוח זה. זוהי יכולת שכרגע חסרה ל-ARIS. שיתוף פעולה כזה יספק ללקוחותינו גישה קלה למידע שמצוי במיינפריים וחיוני להשלמת התמונה המלאה על התהליך העסקי".

מלבד גישה לנתונים, מה עוד יניב השילוב עם מוצרי ARIS?
"האינטגרציה בין שני המוצרים תאפשר ללקוחות ליצור מודלים, להוציאם לפועל ולערוך בהם שינויים. אין כיום בשוק חברה שמציעה זאת. המוצר שלנו, ApplinX, הפועל לחידוש שרתי המיינפריים ולאינטגרציה שלהם, יאפשר לנתח את המסכים כדי לספק מידע שקשור לתהליך העסקי. אמנם המוצר לא ינתח לעומק את התהליך העסקי עצמו, אבל הוא יבצע ניתוח חלקי של המסכים על מנת להבין מהו המידע הרלוונטי ל-ARIS PPM".

כולם מדברים על מיחשוב ענן. איפה אתם בסיפור הזה?
"התפתחות התחום של מיחשוב ענן משפיעה עלינו, במובנה החיובי. אנחנו מביאים ללקוחות הארגוניים שלנו תשתית אסטרטגית לשיפור תהליכים עסקיים. הכלים והפתרונות שאנחנו מספקים, נותרים בעינם גם בעולם מיחשוב הענן".

כיצד התרשמת ממרכז הפיתוח בישראל?
"הצוות בארץ עושה עבודה נהדרת. תפקידי הוא לספק להם את הנדרש, טכנולוגית וארגונית, כדי שהם ירגישו חלק מקבוצת הפיתוח הגלובאלית של Software AG. גיא נחימזון, המנהל את המו"פ בישראל, ואנשיו מצויים באופן מתמיד בתהליך של התייעלות ושיפור האיכות. הם פועלים בשנה האחרונה על בסיס גישת ה-Agile שנועדה לשפר את התהליכים הפנים ארגוניים. התפיסה הזאת קיבלה דחיפה חזקה מאוד בארגון כולו, במסגרת האינטגרציה עם צוותי הפיתוח השונים המפוזרים בעולם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים