סרטון שדלף לרשת: מכשירי Moto X של מוטורולה יכללו מנגנון לפיקוד קולי שיפעל באופן קבוע

"מכשיר Moto X מוכן להאזין ולהגיב. דברו אליו כדי שילמד להכיר את קולכם. בעזרת מערכת Google Now, יאמר לכם המכשיר את מה שעליכם לדעת מבלי שתצטרכו כלל לגעת בצג", כך על פי סרטון שדלף לרשת

מכשירי Moto X – מכשירי הדגל החדשים של מוטורולה (Motorola) שהשקתם מתוכננת להמשך הקיץ הנוכחי – יכללו מנגנון לפיקוד קולי שיפעל באופן קבוע ויאפשר למשתמשים לבצע פעולות מבלי לגעת במכשיר עצמו. כך עולה מסרטון הדגמה חדש, שנראה כי דלף מחברת הסלולר הקנדית Rogers.

"מכשיר Moto X מוכן להאזין ולהגיב. דברו אליו כדי שילמד להכיר את קולכם. בעזרת מערכת Google Now, יאמר לכם המכשיר את מה שעליכם לדעת מבלי שתצטרכו כלל לגעת בצג", כך על פי הסרטון שדלף.

עוד נחשף בסרטון מנגנון בשם Active Updates, שנועד לספק עדכונים ברקע באופן אוטומטי ומידי. "במקום הודעות מתפרצות וחסרות משמעות, המידע מופיע בצג מבלי להטריד", נאמר בסרטון. חידוש נוסף: את המצלמה ניתן יהיה להפעיל בהינף יד וכדי לצלם די יהיה ללחוץ בנקודה כלשהי בצג.

מכשיר Moto X נחשב כסיכוי הטוב ביותר של מוטורולה לשוב ולהשתלב בצמרת היצרניות של המכשירים הסלולריים, לצד אפל (Apple) וסמסונג (Samsung). גוגל (Google), החברה שרכשה את Motorola Mobility, הקצתה להשקת המכשיר תקציב שיווק של 500 מיליון דולרים בארצות הברית ובעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים