קומטאץ' רכשה את eleven הגרמנית תמורת 11.3 מיליון דולרים

רכישת eleven על ידי חברת האבטחה הישראלית נעשתה בשלושה מרכיבים: מזומנים, מניות ומרכיב מותנה המבוסס על הצלחתה של הנרכשת כחלק מהישות הממוזגת ● 60 עובדיה של eleven יישארו בחברה, ורוברט רותה, המייסד והמנכ"ל, יצטרף לצוות הבכיר של קומטאץ' כמנהל טכנולוגיה ראשי ויעמוד בראש פעולותיה בגרמניה

קומטאץ', ספקית טכנולוגיית אבטחה לאינטרנט ושירותים מבוססי ענן, רכשה את eleven הגרמנית תמורת 11.3 מיליון דולרים. הרכישה הושלמה ביום ו' האחרון.

רכישת eleven על ידי חברת האבטחה הישראלית נעשתה בשלושה מרכיבים: מזומנים, מניות ומרכיב מותנה המבוסס על הצלחתה של eleven כחלק מהישות הממוזגת. המחיר כלל 9.2 מיליון דולרים במזומן, ומניות מוגבלות של קומטאץ' בשווי של כ-2.1 מיליון דולרים. המרכיב התלוי של התמורה ישולם עד 2015 בהתאם להשגת יעדי הכנסות מסוימים המבוססים על ביצועים.

Eleven מוכרת ברחבי גרמניה כספקית של פתרונות אבטחה כשירות בענן, SecaaS, עבור הדואר האלקטרוני הארגוני. היא אוחזת ביותר מ-36% מהשוק הגרמני לאבטחת דואר אלקטרוני מבוססת ענן. בנוסף לפתרונות אבטחה מנוהלים לדואר אלקטרוני ולארכיונים, מספקת eleven גם פתרונות דואר אלקטרוני באתר הלקוח ושירותים ללקוחות נבחרים. טכנולוגיית eXpurgate של החברה מאפשר סינון ספאם וסיווג דואר אלקטרוני באופן המספק למשתמשים הגנה אמינה מפני ספאם וגניבת זהות, מאתר דואר אלקטרוני בעל פוטנציאל מסוכן ומסוגל להבחין בין הודעות בודדות למשלוחי דואר אלקטרוני המוניים. eXpurgate מספקת גם אפשרויות רבות להגנה מפני וירוסים ופיירוול. לחברה יותר מ-45,000 ארגונים מכל הגדלים המשתמשים ב-eXpurgate לבדיקה וסיווג של יותר ממיליארד הודעות דואר אלקטרוני מדי יום.

לקוחות החברה כוללים ספקי שירותים וחברות טלקומוניקציה, דוגמת T-Online, O2, 1&1 ו-freenet וכן חברות ומוסדות ציבוריים, בהם אייר ברלין (Air Berlin), האיגוד הפדרלי של הבנקים בגרמניה (DATEV), האוניברסיטה החופשית של ברלין, סאפ (SAP), ב.מ.וו. (BMW), סימנס (Siemens) ועוד.

רכישת eleven, נמסר, תאפשר לקומטאץ' להאיץ את האספקה של פתרונות אבטחה שנועדו במיוחד ליצרני ציוד מקורי (OEM) ולספקי שירותים. בנוסף, הכיסוי הגלובלי של קומטאץ' צפוי להאיץ את המכירות ואת האימוץ של טכנולוגיית האבטחה שפיתחה eleven.

מקומטאץ' נמסר, כי תמשיך להרחיב את המותג והנוכחות של eleven בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, תוך מתן תמיכה לצרכיהם של כל הלקוחות, שותפי הערוצים והמפיצים של eleven, באמצעות המשאבים המשולבים של שתי החברות. מחוץ לגרמניה, קומטאץ' ממשיכה להתמקד ביצרני ציוד מקורי ובפיתוח פתרונות אבטחה כשירות במותגים פרטיים. עוד מסרה הרוכשת, כי 60 עובדיה של eleven יישארו בחברה. רוברט רותה, מנכ"ל ומייסד eleven, יצטרף לצוות הבכיר של קומטאץ' כמנהל טכנולוגיה ראשי ויעמוד בראש פעולותיה של החברה בגרמניה.

שלומי ינאי, מנכ"ל קומטאץ', אמר כי "הטכנולוגיה מבוססת הענן והמוכחת של eleven מספקת יכולות נהדרות שיאיצו את האסטרטגיה של קומטאץ' להפוך לספקית של פתרונות אבטחה כשירות כמוצר מבוסס ענן, עבור יצרני ציוד מקורי וספקי שירותים. האנשים והמוצרים של eleven ימלאו שניהם תפקיד משמעותי במאמץ המתמשך שלנו להרחיב את קומטאץ', בכך שנציע את טכנולוגיית האבטחה המתקדמת והחדשנית ביותר".

רוברט רותה, מנכ"ל ומייסד eleven, אמר כי "רכישת החברה על ידי קומטאץ' יוצרת הזדמנות נהדרת לצמיחה גלובלית, הודות לטכנולוגיה עטורת הפרסים שלנו שקומטאץ' תביא לשווקים גדולים יותר, באמצעות בסיס נרחב של יצרני ציוד מקורי ושותפים שהינם ספקי שירותים.

בשנה שהסתיימה ב-31 באוקטובר 2012 הציגה eleven רווח כספי והכנסות בגובה שמונה מיליון דולרים. בדומה לקומטאץ', eleven מפיקה את עיקר הכנסותיה מאספקת שירותים ללקוחות במודל המבוסס על מינויים חוזרים. בשל רכישת eleven קומטאץ' העלתה את תחזית ההכנסות שלה, וצופה שהכנסותיה ב-2012 יהיו בטווח של 23.7-23.9 מיליון דולרים.

זו הרכישה השניה של קומטאץ' השנה. בחודש אוגוסט האחרון קנתה החברה את עסקי האנטי-וירוס של החברה האיסלנדית פריסק (Frisk Software International) תמורת 4.2 מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים