קומטאץ' הישראלית רכשה את חברת האנטי-וירוס פריסק תמורת 4.2 מיליון דולרים

פריסק הוקמה ב-1993 ומוצרי F-PROT שלה מונעים חדירה על ידי יכולת זיהוי היוריסטית, כמו גם מגנים על מיליוני משתמשים בארגונים רבים ● מקומטאץ' נמסר, כי הרכישה מאיצה את האסטרטגיה שלה לספק פתרונות אנטי-וירוס במתכונת תוכנת אבטחה כשירות ו-"מספקת לחברה קניין רוחני חשוב"

קומטאץ' הישראלית, שעוסקת בפתרונות אבטחה מבוססי ענן לאינטרנט, רכשה את עסקי האנטי-וירוס של החברה האיסלנדית פריסק (Frisk Software International) תמורת 4.2 מיליון דולרים במזומן ובמניות ותמורת סכום נוסף, שיהיה תלוי בביצועי הנרכשת. העסקה כפופה לתנאי הסגירה המקובלים וצפויה להסתיים בסוף הרבעון השלישי של 2012.

מקומטאץ' נמסר, כי הרכישה מאיצה את האסטרטגיה שלה לספק פתרונות אנטי-וירוס במתכונת תוכנת אבטחה כשירות (SaaS) "ומספקת לחברה קניין רוחני חשוב. כמו כן, הרכישה מדגישה את מחויבותה של קומטאץ' לטכנולוגיית האנטי-וירוס ומרחיבה את ההיצע של יישומי אנטי-וירוס White label ליצרנים וספקי שירותים". עוד נמסר מהחברה הרוכשת, כי היא תמשיך לתמוך בלקוחות פריסק, שותפי הערוצים שלה ומפיציה, כמו גם תשמור על מוצרי F-PROT ו-Lykla-Pétur של הרכישה החדשה שלה.

פריסק הוקמה ב-1993. מוצרי F-PROT שלה מונעים חדירה על ידי יכולת זיהוי היוריסטית ומגנים על מיליוני משתמשים בארגונים רבים. מוצרי החברה תומכים במגוון פלטפורמות ומגנים על רשתות מחשבים מכל הסוגים.

זוהי הרכישה הראשונה שמוביל מנכ"ל קומטאץ', שלומי ינאי, שמונה לתפקיד באוקטובר האחרון. על פי קומטאץ', "מדובר בהמשך ביצועה של התוכנית האסטרטגית אותה התווה ינאי להתפתחות החברה מספקית של טכנולוגיית אבטחה לספקית של פתרונות אבטחה כשירות, מבוססי ענן". עוד נמסר, כי הרכישה תאפשר לקומטאץ' להאיץ את השקת פתרונות האנטי-וירוס שלה לשוק ה-OEM וכי היא תוכל לספק יותר שירותים ויישומים, כמו גם תשפר את יכולות התוכנה כשירות שלה.

"הוספת נכסיה של פריסק לסל המוצרים שלנו תאיץ את יכולתנו לספק פתרונות ברמה עולמית לשוק ה-OEM," אמר ינאי. "האסטרטגיה שלנו היא להיות ספקים מובילים וחדשניים של פתרונות ל-OEM ולהגיע לשוק באמצעות שותפים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים