תוכן שיווקי
לקראת כנס SMART CITIES 3.0, אולמי לאגו, 12 ביולי

פתרון בעיות התקשורת ברשויות

28/06/2023 11:16
המערכת של פלייקום.

בעידן של היום, כאשר כל אחד מאיתנו נהיה תלוי יותר ויותר בתקשורת סלולרית, כמו גם בהסתכלות קדימה לשנים הקרובות עם פריסה של G5 והמעבר לעיר חכמה (באמת חכמה!) אנחנו כבר לא יכולים להסתמך על מצב התשתיות הקיים, ויש צורך בכלי ניהול דינאמי לניהול מרחב התקשורת, שיסייע לנו ללמוד, לנתח, להבין ולתכנן נכון את מרחב התקשורת הסלולרי בצורה אופטימלית.

חברת פלייקום (Flycomm) פותרת את בעיות התקשורת הסלולרית בשטחי הרשות!

החברה מספקת מערכת ניהול ותכנון אופטימלי של התשתית הסלולרית ברחבי הרשות על מנת להבין את רמת הקליטה באופן שוטף בכל נקודה לפי: מפעיל, טכנולוגיה (3G, 4G, 5G), תאריך ומיקום (בחוץ, ברכב, בבית).

בעזרת מערכת פלייקום ניתן לדעת כיצד לפרוס את תשתיות העיר החכמה ולקבל ביצועים מיטביים, וכן לקבל תוכנית מפורטת להקמת תשתיות סלולר בצורה אופטימלית ולקבלת כיסוי מלא ברחבי הרשות.

החברה מספקת לרשות שירות לתושב, להטמעה באתר העירייה, המאפשר חיפוש כתובת ספציפית וקבלת דירוג המפעיל האופטימלי עבור אותה הכתובת. באמצעות כלי זה בלבד החברה יכולה לשפר את חוויית ביצועי הסלולר בשטחי הרשות בעשרות אחוזים וכן להוריד את רמת הקרינה.

בין לקוחותינו: עיריות ומועצות אזוריות ברחבי הארץ, בהן עיריית ירושלים, מועצה אזורית מטה בנימין, חברות תשתית סלולרית, ארגוני ביטחון, חברות IoT, כגון מצלמות ועמדות טעינה, חברות תחבורה ועוד.
המערכת יודעת להתנהל ברקע ללא צורך בניהול שוטף, ולהעביר התראות ודו"חות בצורה אוטומטית, ומאפשרת לרשות פיתוח חוסן עירוני ושיפור התנאים העירוניים.

חברת פלייקום מספקת שירות ומקצועיות מהמעלה הראשונה ומעסיקה מומחי תוכנה, תקשורת ואלגוריתמיקה, שהובילו תכנון מערכות תקשורת בפרויקטים בינלאומיים של סלולר, שדות תעופה, מנהרות, רכבות, ערים וכיו"ב

 

אירועים קרובים