תוכן שיווקי

אריסטה נטוורקס נכנסת לתחום נתבי הקצה לרשתות WAN ארגוניות

04/04/2023 14:58
גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה ישראל.

אריסטה נטוורקס (Arista Networks) מודיעה כי היא נכנסת לתחום הנתבים לרשתות WAN, באמצעות השקת מערכת נתבים לרשתות מרחביות – Arista WAN Routing System. עם השקת סדרת הנתבים החדשה יוכלו לקוחות החברה להתקין ארכיטקטורת רשת אחת בכל רחבי הארגון: מרמת מתגי הקמפוס, עבור בדאטה סנטר וכלה בסביבות מרובות עננים – המצוידים כולם במערכת הפעלה אחת (EOS) ומנוהלים על ידי מערכת ניהול אחת (CloudVision).

הפתרון כולל סדרה חדשה של נתבים ברמה ארגונית Routing Systems 5000 WAN, ומאפשר קישוריות לרשתות תקשורת 5G ולענן. כמו כן, הוא מגיע עם שירות ניהול חדש בשם Pathfinder, שנכלל במערכת הניהול CloudVision. סדרת הנתבים החדשה מבוססת על מערכת ההפעלה Arista EOS, שנמצאת בלב פתרונות החברה לדאטה סנטרים ולקמפוסים.

Pathfinder מספק יכולות ניהול מתקדמות לסדרת נתבי ה-WAN החדשה, כולל יכולות SD-WAN, אוטומציה, הגדרה נוחה של שירותים (Zero Touch Provisioning), טלמטריה בזמן אמת ו-ויזואליזציה של רשתות הארגון בכל הרמות – תחנות הקצה, הקמפוס, הענן, הדאטה סנטר ורשתות ה-WAN הארגוניות. כמו כן, מוצעת חיבוריות לרשתות MPLS ,5G ולעננים שונים, באמצעות מערכת Cloud Transit.

סדרת הנתבים Arista 5000 WAN Routing תומכת בממשקי 1/10/100GbE ובתעבורת נתונים דו-כיוונית מוצפנת (AES256) בקצבים של 5 ג'יגה-ביט לשנייה ועד 50 ג'יגה-ביט לשנייה.

"סדרת הנתבים החדשה – שכבה משלימה רבת עוצמה לפתרונות אריסטה"

גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה ישראל, אמר כי "לקוחות אריסטה בישראל ימצאו בסדרת נתבי ה-WAN החדשים שכבה משלימה רבת עוצמה לפתרונות החברה. ההטמעה והניהול יהיו קלים, מהירים ויעילים, לאור העובדה שאותה מערכת הפעלה ואותה מערכת ניהול פרוסות על פני כל השכבות. יתרה מכך, הנתבים החדשים יקשרו כל ארגון באופן קל ומהיר לרשתות תקשורת חיצוניות ולעננים שונים – הכול בלחיצת כפתור פשוטה ומאובטחת".

כחלוצה עולמית בפתרונות רישות לענן (Cloud Networking) הצליחה אריסטה להגיע לצבר לקוחות של מעל 8,000 ארגונים מהגדולים בעולם. בישראל, מאות רבות של לקוחות הטמיעו בהצלחה את פתרונות החברה.

אריסטה מעסיקה כ-3,500 עובדים והיא חברת ההיי-טק בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר. שווי השוק שלה הגיע באחרונה ל-50 מיליארד דולר.

אירועים קרובים