תוכן שיווקי

הגישה ההוליסטית של קלאודווייז וקינדריל לשיפור אבטחת המידע בענן

08/12/2022 10:11
עידו ופנר, סמנכ"ל טכנולוגיות בקינדריל ישראל.

מאת עידו ופנר.

מתקפות סייבר הופכות תכופות ומתוחכמות יותר. האקרים ממנפים יכולות מתחום הבינה המלאכותית ומשתמשים בטכניקות התקפה חדשות בתדירות הולכת וגוברת. רוב קברניטי האבטחה חושבים שהטמעת שירותי אבטחה מבוססי ענן וכלי אבטחה של מיטב יצרני אבטחת המידע יהיו טובים דיים כדי לשמור על המידע בארגונים שלהם. עם זאת, זהו רק הצעד הראשון במניעה ואיתור של ההתקפות.

יתרה מכך, אם אתם רוצים לחשוף פרצות אבטחה פוטנציאליות ולוודא שהאפליקציות והתשתיות שלכם בטוחות ומאובטחות, תצטרכו לבצע בדיקות חדירה ובדיקות אבטחה על בסיס קבוע, מכיוון שסביבות הענן והשירותים של הספקים משתנים ברמה היומית – כל זאת כדי להבטיח שהשירותים והאפליקציות הענן שלכם מאובטחים, אמינים ואינם חשופים למתקפות סייבר.

CloudWize.io היא פלטפורמת מרכז מצוינות לאבטחת ענן (Cloud Security Center of Excellence), המספקת אבטחת מידע בצורה הוליסטית רחבה, הכוללת ניתוח כל שכבות המידע שקיימות במידע ויצירת שכבת מידע אחודה לאיומים החיצוניים והפנימים, תוך כדי סריקת הגדרות לא נכונות, סריקת פגיעות, ניתוח הרשאות משתמשים לשירותים השונים, משטח התקפה ברור עם הקשר בין הרכיבים, השפעת עלות עסקית, ואפילו בדיקות חדירה של אפליקציות.

בצילום המסך תוכלו לראות את המסך הראשי של מצב אבטחת המידע בסביבות הענן, פערי האבטחה כדי לעמוד בתקנים ורגולציות אבטחה, התראות לחשיפות לסיכוני אבטחה ואילו רכבי ענן מושפעים, כל אלה יחד עם המלצות לשיפור מצב האבטחה.

תצוגה מלאה של פרצות אבטחה פוטנציאליות וחשיפות לסיכונים

תצוגה מלאה של פרצות אבטחה פוטנציאליות וחשיפות לסיכונים

כלים רבים מציעים לטפל בחלקי אבטחת מידע, והלקוח הוא זה שצריך להרכיב את כל החלקים כדי לראות את התמונה המלאה. אבל כמו פאזל, אתם יכולים לפספס חלקים מסוימים או לשים אותם בצורה לא נכונה, מה שעלול לגרום לתצוגה לא גמורה או להטעיה. עם הערכת אבטחה בענן אתם יכול לראות את כל התמונה במקום אחד. לא רק שאתם יכולים לראות את משטח ההתקפה של התוקף הפוטנציאלי, אלא שאתם יכולים גם לראות כיצד חלקי הענן השונים קשורים זה לזה. לדוגמה, אתם יכולים לראות כיצד פרצת אבטחה המנוצלת על ידי גורם חיצוני גורמת לעלייה בהוצאות הכספיות, או לאיזה מידע ורכיבים אותו פורץ חיצוני יכול להגיע  דרך ההרשאות והקישורים הרלוונטיים.

מדוע בדיקות חדירה והערכת אבטחה חשובות?

בדיקת יישומים חדשים ותכונות חדשות חיוניות עבור כל חברת מוצר. אם אתם מתכננים להציע ללקוחותיכם אפליקציה יציבה, אמינה ומאובטחת, עליכם לסרוק את האפליקציה שלכם לאיתור פרצות אבטחה ולהריץ בדיקות חדירה פעמיים בשנה כדי להבטיח עמידה ברגולציות השונות.

עמידה ברגולציות – בדיקת חדירה נדרשת על ידי SOC2, PCI-DSS, HIPPA ותקנות ותאימות אחרות מדי שנה כדי להבטיח שהיישומים שלך מאובטחים וכדי לזהות חולשות באבטחת מידע.

מצב אבטחת האפליקציה – ההנהגה הבכירה חייבת להבין אם היא צריכה לנקוט פעולה או ליישם רכיבי אבטחה נוספים כדי להגביר את רמת האבטחה. אבטחת הסייבר יורדת באופן משמעותי אם מצב האבטחה של האפליקציה שלכם נמצאת בשליטה וצפייה תמידית.

בניית יישומי ענן מאובטחים, חזקים ואמינים – דו"חות בדיקות חדירה יכולים להוביל מפתחים לפיתוח יישומים שהם הרבה יותר בטוחים ואמינים. לדוגמה, הבדיקה יכולה לגלות אם מפתח תוכנה אחסן Secrets במקום הלא נכון כמו ב-Repository או בקוברנטיס. בנוסף, המתכנתים צריכים לפתח תיקונים על סמך דו"ח בדיקות החדירה.

פלטפורמת קלאודווייז מספקת הגנת קצה-לקצה בסביבת הענן שלכם. אתם יכולים לסרוק פגיעויות כבר משלב בניית הקוד, לשלוט בכל שירותי הענן שלכם, לאבטח את שרשרת בניית האפליקציה שלכם (CI/CD) , ניהול תצורה וניתוח הגדרות הרשת) ולנטר באופן מתמשך את סביבות הייצור בענן.

מסקנה: חברות רבות נאבקות באימוץ שירותים מבוססי ענן, במיוחד באבטחת ענן, אפילו הארגונים הגדולים והמצליחים ביותר. פלטפורמת האבטחה הנכונה, שיכולה לספק בדיקות חדירה והערכת אבטחה, יכולה בקלות להגדיל את שיעור ההצלחה של אימוץ הענן שלכם. אינכם צריכים לחפש חברה אחרת כדי לבצע בדיקות חדירה בסביבה שלכם, אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם בכמה קליקים בלבד, ותוכלו להפיק דו"ח בדיקת חדירה. גלו את נקודות התורפה שלכם בענן עם פתרון פשוט וקל לתפעול.

 

הכותב הוא סמנכ"ל טכנולוגיות בקינדריל ישראל.

אירועים קרובים