תוכן שיווקי

קבוצת יעל חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מיקספאנל האמריקנית

ההסכם יאפשר לקבוצה להציע לשוק הישראלי פתרון אנליטיקה מוביל לניתוח התנהגות צרכנים

30/06/2022 13:35
אורית קניגסברג, ראשת חטיבת דאטה ואנליטיקס בקבוצת יעל.

קבוצת יעל, קבוצת IT מהמובילות בישראל, חתמה בימים אלה על הסכם שיתוף פעולה עם מיקספאנל (MixPanel). במסגרת ההסכם תוכל הקבוצה להציע לחברות מכל מגזרי המשק את הפתרון של מיקספאנל, שנחשב לאחד מכלי האנליטיקה המובילים בעולם, באמצעותו יכולים ארגונים להכיר את התנהגות הצרכנים שלהם על גבי נכסיהם הדיגיטליים.

מיקספאנל מציעה פתרון טכנולוגי מתקדם, המאפשר לארגונים לאסוף מידע על פעילות המשתמשים שמגיעים לאתר או לאפליקציה שלהם, ללמוד על מעורבותם, לזהות תובנות ולקבל נתונים ויזואליים על חוויית המשתמש ועל פוטנציאל הרכישה. הפתרון שם דגש על מדידה ברמת המשתמש (User) ולא על מדידת רמת הביקור (Session), ומאפשר בנייה רטרואקטיבית של משפכים – בניגוד לכלים דומים, שבהם נדרש להגדיר מבעוד מועד משפכי שיווק/מכירה. בכך הוא מאפשר לאסוף מידע על פעילות המשתמשים במוצר ורק לאחר מכן לבחון את סדר הפעולות במשפך. הנתונים מוצגים באמצעות דשבורדים של מידע ויזואלי נגיש ופשוט להבנה.

הפתרון מאפשר ניתוח של נתוני מוצר בשירות עצמי, ומאפשר לצוותים הטכנולוגיים של כל עסק או ארגון לנתח בקלות ובפשטות את מעורבותם של האנשים המנהלים אינטראקציה עם הארגון בנכסיו הדיגיטליים לעומק, להבין את נקודותיו החזקות והחלשות של המוצר ולפעול בהתאם.

"בעולם שבו מידע הוא כוח קריטי להתמודדות בשוק תחרותי, נולדים כלים טכנולוגיים מתקדמים וחכמים, שמיועדים לספק מידע כזה. זהו מידע בשירותם של גופים שמוכרים ומשווקים מוצרים ושירותים באמצעות נכסיהם הדיגיטליים, שמעוניינים להגיע לכמה שיותר צרכנים ולייצר מכירה בפועל", אמרה אורית קניגסברג, ראשת חטיבת דטה ואנליטיקה בקבוצת יעל. "שאלת מיליון הדולר היא איך לגרום לזה לקרות. הפתרון של מיקספאנל יודע לייצר מידע אודות הקשר בין אינטראקציה לבין מכירה בפועל, ולספק ל-'מוכר' אנליזה מעמיקה ומדויקת של התנהגות ה-'קונה'. לא בכדי הפך מיקספאנל לכלי האנליטיקה וניתוח התנהגות הצרכנים החזק בעולם".

למיקספאנל מאות עובדים ברחבי העולם והיא מעניקה שירות לאלפי ארגונים מכל התחומים.

אירועים קרובים