וויסנטר השיקה פלטפורמת אוטומציה חדשה – Connector Center
הפלטפורמה מאפשרת חיבור מיידי בין מערכת הטלפוניה בענן למערכות ארגוניות
מאת ערן אמרג'י
אוטומציה עסקית תופסת תאוצה והופכת לחלק בלתי נפרד מעסקים וחברות המסוגלות לאמץ חדשנות לטובת שיפור הפעילות העסקית. ענף האוטומציה העסקי מאופיין בצמיחה מטאורית בהיקפים של השקעה ומימוש, ועל פי הערכות שונות, מדובר בשוק של יותר מ-30 מיליארד דולר עד לסגירת העשור הנוכחי.
הטכנולוגיה תמיד מתפתחת, והעולם בלתי צפוי מכדי להיות מוכן באמת לכל תרחיש. אבל זה לא אומר שלא ניתן לבנות בקלות את התהליכים הדרושים באופן אוטומטי כדי להסתגל לאתגרים בתעשייה. כאן נכנס לתמונה ה-Low Code, שמאפשר לבצע אדפטציה לחיבור בין המערכות על- ידי כתיבת קטע קוד קצרצר ופשוט המותאם לצורך.
מעצם היותה מובילה בתחום הטכנולוגי, מדינת ישראל מקדימה את שאר העולם באימוץ החדשנות וממציאה מחדש את הדרך שבה עסקים מתנהלים ברחבי העולם. ככל נתקדם עם הזמן יהיה ניתן לראות לא מעט ארגונים מכניסים את האוטומציה לחייהם בדיוק כפי שקרה עם עולם ה"ענן".
ביום שלישי (21.06) נערך כנס No Code/ Low Code, שבו חשפה וויסנטר (Voicenter), המתמחה בפתרונות תקשורת מבוססי ענן למגזר העסקי, את פלטפורמת האוטומציה החדשה שלה – Connector Center. הממשק החדש יאפשר לכם לחבר בין מערכת המידע הארגונית שלכם למערכת הטלפוניה בצורה הכי פשוטה וידידותית שיש וללא צורך בפיתוח יקר וארוך. כל מה שיהיה עליכם לעשות הוא לבחור את מערכת המידע הארגונית שלכם ולהגדיר איזו פונקציה במערכת המידע תופעל בהתאם ללוגיקה העסקית שלכם.
שלומי גוטמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומייסד שותף ב-וויסנטר מציין, כי "חברת וויסנטר חרתה על דגלה להוביל טכנולוגית את עולם הטלפוניה בענן, וכדי שזה יקרה עלינו להסתכל לעתיד בלבן של העיניים ולהקדים את קצב התפתחות השוק. Connector Center היא פלטפורמה חדשנית המאפשרת חיבור פשוט, קל ויעיל לכל מערכות המידע הארגוניות ולפלטפורמות תקשורת נוספות כגון וואטסאפ, טלגרם ורשתות חברתיות. כמובן, כמו כל טכנולוגיה חדישה, גם זו תתפתח עם הזמן ותגיע למימדים עצומים, ואנחנו מעוניינים להיות שם לפני כולם".
ניצן גוטמן, מנכ"ל ומייסד שותף ב-וויסנטר , הוסיף, כי "עתיד עולם האוטומציה בשילוב טלפוניה עסקית כבר כאן! מימוש של תהליכים עסקיים באופן אוטומטי לחלוטין באמצעות ממשק אינטואיטיבי וללא צורך במפתחים מביא את הבשורה בשוק התקשורת. על מנת לממש את החיבור כל שעל המשתמש לעשות הוא לבחור את האפליקציה/ מערכת המידע ולהגדיר מתוך תפריט אילו פעולות הוא מעוניין לממש מול מערכת הטלפוניה בענן המתקדמת שלנו. המהלך יביא לגידול מסיבי של מערך השותפים טכנולוגיים של וויסנטר שיוכלו לחבר בקלות את הלקוחות למרכזייה הכי מתקדמת בישראל."
וויסנטר מתמחה בפתרונות תקשורת מבוססי ענן למגזר העסקי, אשר מספקים פתרונות מרכזייה וירטואלית הן לארגונים והן למוקדי Call Center בכל גודל בארץ ובחו"ל במודל של שירות חודשי. בנוסף, וויסנטר מספקת מגוון כלי API למפתחי מערכות מידע, שרוצים לבצע אינטגרציה למערכות התקשורת הארגוניות. לקבוצה יש גם פעילויות נוספות הפונות למגזר הפרטי והציבורי, כאשר הכל מבוסס על טכנולוגיה ייחודית שפותחה בחברה. בין לקוחות החברה נמנות חברות עסקיות גדולות, חברות תקשורת, אתרי מסחר מהגדולים בישראל, משרדי ממשלה, עיריות וכן אלפי לקוחות עסקיים נוספים בארץ ובחו"ל.
מעוניינים לשמוע על מגוון הכלים האוטומטים שיש ל-וויסנטר לשיפור חוויית הלקוח, המשלבות גידול בהכנסות חסכון בהוצאות התפעוליות? מוזמנים ליצור קשר.
הכותב הוא סמנכ"ל השיווק ב-Voicenter.