תוכן שיווקי
בעקבות אירוע ERP

מידעטק מתמחה בפרויקטים חדשניים בתחום הפארמה

ביניהם פרויקט בחברת תרימה, בעלות של כ-3 מיליון שקל

24/04/2022 12:10
מימין: ירון קרצג, מנהל מכירות מקצועיות במידעטק, וחנה שראל, מנכ"לית החברה.

מידעטק מבית מטריקס, השתתפה באחרונה בכנס ERP השנתי של אנשים ומחשבים והציגה למתעניינים פרוייקטים שנעשו בקרב לקוחות בתחום הפארמה, כגון ד"ר פישר, כצט ועוד. הפרויקט שהסתיים לאחרונה כלל הטמעה של מערכת הפריוריטי (Priority) והתבצע בחברת התרופות תרימה, תוצרי רפואה ישראליים. הפרויקט ארך כשנה, ולאחר שקיבלה המערכת תיקוף ואישור רשמיים ממשרד הבריאות וגורמים רגולטורים נוספים, עלתה רשמית לאוויר. עלותו של הפרויקט מוערכת בכ-3 מיליון שקל.

החלפת מערכת ה-ERP של תרימה נבעה מכך שהחברה עשתה שימוש במערכת מידע ישנה שלא עמדה בקצב העבודה הנוכחי של החברה, ואילצה את עובדי הארגון לעסוק בניירת רבה. כמו כן, המערכת הישנה לא אפשרה שליטה מלאה בניהול מלאי המחסנים, תחומי הייצור והאיכות, וכדומה. מידעטק נבחרה לפרויקט לאחר שהוכיחה ידע וניסיון בעולמות הפארמה בחברות מובילות.

מערכת ה-Priority החדשה, בשילוב מודול הפארמה שפותח על ידי מידעטק, הוטמעה בכל תחומי הפעילות של תרימה, ובכללם מכירות, כספים, רכש, ייצור מלאי, הבטחת איכות, אחזקה, משאבי אנוש ועוד. כיום היא מאפשרת לחבר באופן קוהרנטי בין כל מחלקות הארגון, כשהיא נמצאת בשימוש של מאות משתמשים בארבעה אתרי פעילות הפזורים בישראל, והיא למעשה מחברת את ניהול האופרציה בין כל האתרים הללו.

ענן מידעטק ומערכת מיוחדת שפותחה לתחום הפארמה

במסגרת הפרויקט העבירה מידעטק את מערכות תרימה לאירוח בענן חדשני. ענן מידעטק הינו בעל תקנים והסמכות המחמירות ביותר הנדרשות גם בתחום הפארמה, ולכן נבחר על ידי תרימה המחויבת לעמוד בדרישות מחמירות של ניהול שרתים בענן. כמו כן, במהלך הפרויקט ביצעה מידעטק אפיון של תהליכי עבודה, תוך התאמת המערכת לדרישות הייחודיות של תרימה, וכן הדרכות וליווי המשתמשים בדגש על הוולידציה של המערכת.

מידעטק הטמיעה בתרימה מספר מודולים ייחודים שפיתחה עבור תחום הפארמה, שפועלים כיום בהצלחה בחברות כמו ד"ר פישר, כצט, ואחרות. מודולים אלו משולבים בתוך מערכת הפריוריטי ועומדים בסטנדרטים מחמירים של רגולציות תחום התרופות, על מנת להבטיח בקרה על איכותן ותקינותן של התרופות משלב ההזמנה הראשונית ועד ההגעה ללקוח הקצה.

כיום המערכת החדשה מאפשרת לתרימה לבצע פעולות אוטומטיות רבות, לצד שליטה מלאה על ניהול המלאי, בקרת איכות של המוצרים ועוד, כשהיא מייתרת את עבודת הניירת שהייתה נהוגה בארגון קודם לכן. כמו כן, לתרימה יש כיום את היכולות הגבוהות ביותר לאבטוח ושחזור של מידע ארגוני, תחת הקפדה מחמירה על שמירה והגנה של נתונים, בזכות הענן.

רן ויגדור, מנכ"ל תרימה: "הבחירה במידעטק בוצעה לאחר תהליך מקצועי וקפדני, בו הבאנו את הפתרון הייחודי של מידעטק ואת הניסיון המעשי שיש למידעטק בחברות בתחום הפארמה. אנו שמחים שהפרויקט עמד בלוח זמנים ובתקציב ובעזרתו ממוצבת תרימה בשורה הראשונה בתחום זה. התקופה הנוכחית העצימה את החשיבות שקיימת בשדרוג וייעול מערכי עבודה של ארגונים הפועלים בתחומי פארמה ותרופות. אנחנו שמחים שעמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו ונכנסנו לתקופה המורכבת הזאת מוכנים מכל הבחינות, על מנת לספק ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר. הצלחנו לעשות זאת בזכות הטכנולוגיה והמודולים הייעודיים של מידעטק".

חנה שראל, מנכ"ל מידעטק אמרה: "פרויקט יישום המערכת בתרימה מצטרף לשורה של פרויקטים נוספים שביצעה מידעטק בהצלחה בהטמעת מערכת פריוריטי בתחום הפארמה והקוסמטיקה. הפרויקט היה מאתגר, בשל הצורך לעמוד בדרישות רגולציה מחמירות, לבצע התאמות במודולים ובעיקר לנהל את כל האופרציה הזו בין ארבעה אתרים שונים. הצוותים שלנו ביחד עם אלו של תרימה השקיעו בפרויקט זה מאמצים רבים על מנת לקבל את כל ההיתרים הרשמיים ולעלות לאוויר בתקציב ובזמנים שהוגדרו מראש, ועל כך מגיעה להם הערכה גדולה. אנחנו עדים היום לגל של התעוררות ועליה בביקוש בקרב ארגונים בתחומי פארמה וקוסמטיקה, שמבקשים להטמיע פתרון ייעודי לתעשייה, כמו זה שהטמענו בתרימה. מדובר בשינוי מבורך ונחוץ כל כך, על אחת כמה וכמה לאור המשבר הבריאותי שאנחנו חווים בשנתיים האחרונות".

אירועים קרובים