תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Red Hat OpenShift Commons

"בעידן המולטי קלאוד בחירת התשתית קריטית יותר מתמיד"

כך אמר דניאל קלנר, מייסד ומנכ"ל אוקטופוס פתרונות מחשוב, שמצא כי "תשתית OpenShift של רד האט היא הפתרון"

10/04/2022 11:17
דניאל קלנר, מייסד ומנכ"ל אוקטופוס פתרונות מחשוב, בכנס רד האט.

שוחחנו עם דניאל קלנר, מייסד ומנכ"ל אוקטופוס פתרונות מחשוב, על עידן המולטי קלאוד הנמצא לפנינו ועל המובילות של רד האט בתחום בעקבות האירוע Red Hat OpenShift Commons, שהתקיים לראשונה בישראל.

"כיום, בחירת הפלטפורמה עבור הקונטיינרים והשרתים הווירטואליים משפיעה על יכולות הארגון, כאשר בחירה של ספק ענן כזה או אחר משפיעה על מה שהארגון יכול לבצע ולספק ללקוחותיו ולעובדיו", אמר קלנר. "רד האט מובילה את החיבור בין עננים שונים עם פלטפורמת Red Hat OpenShift. אפשר לפרוס את הפתרון בענן ציבורי, בענן פרטי או להחליף את הענן הקיים בארגון. ניתן לראות את העלייה החדה באימוץ קונטיינרים במגזרים הפיננסים והביטחוניים, מה שמשפר את היכולות של הארגון".

קלנר הוסיף כי, "מהנדסי אוקטופוס מספקים מענה רחב לשיפור יכולות הענן של הלקוחות. לקוחות המחליפים את ה-IaaS המקורי שלהם ומנצלים את היכולות של פלטפורמת Red Hat OpenShift, הכוללת בתוכה גם את הפרויקט המוצלח KubeVirt להרצת מכונות וירטואליות, נהנים מכל העולמות. גם קונטיינרים, גם מכונות וירטואליות וגם מולטי קלאוד".

"השנה הגענו לכנס Red Hat OpenShift Commons חזקים מתמיד: מאגר לקוחות החברה צמח בעידן הקורונה בצורה משמעותית, אנו מספקים פתרונות מינוי ו-Professional Services ללקוחותינו, והצמיחה של החברה היא המשמעותית ביותר עד כה, והרכבת לא תעצור בקרוב".

"יש המון התעניינות בהרחבת יכולות הענן של הארגון – בין אם מדובר בענן היברידי, אפשרות מיגרציה של workloads מענן ציבורי אחד לענן ציבורי אחר, וכמובן, ענן המתאים ל-Real-time. פריסה של טכנולוגיות מתקדמות המספקות ביצועים גבוהים (כמו SR-IOV או DPDK עם ביצועי שרת פיזי) על גבי פלטפורמות ה-Kubernetes לקונטיינרים – זהו תחום ההתמחות שלנו, בין אם המידע שיש ללקוחות נוגע לביטחון המדינה או לוודאות פיננסית. המהנדסים של אוקטופוס נמצאים שם ומספקים את הפתרון".

"הלקוחות שלנו יודעים כי אוקטופוס זיהתה את חשיבות הקוד הפתוח כבר לפני יותר מעשור, וכיום מציעה לארגונים סל שירותים בנושא, הן בענן אוקטופוס והן בסביבת הלקוח. כשותף טכנולוגי מוביל של רד האט, הלקוחות נהנים ממעטפת מלאה של ייעוץ, הקמה וליווי תהליכי החדשנות הדיגיטלית בארגון. אוקטופוס מביאה לשולחן את הידע המקצועי והניסיון הרחב של החברה ובעת הצורך, את הארכיטקטים של רד האט", ציין קלנר.

אוקטופוס היא ספקית פתרונות מחשוב ושירותים מנוסה שפועלת משנת 2008. קלנר מוביל את פיתוח תשתיות הענן הציבורי של אוקטופוס, שכולו מבוסס על קוד פתוח. לדברי קלנר, "לאחרונה הוקמה תשתית שרידה בין המיקומים של ענן החברה והיא תספק ללקוחות את השירות הזה בקרוב. היום החברה מספקת מענה מלא ללקוח, הכולל הקמה ותפעול של תשתיות ענן היברידיות מעל קוד פתוח. המומחיות שלנו מוכחת בסביבות רגילות וגם בסביבות מאובטחות ומנותקות, כגון המגזר הביטחוני, הפיננסי וטלקום. החברה מספקת שירותים אלה בשני מרכזי נתונים בישראל – בבזק בינלאומי ובפרטנר", סיכם קלנר.

אירועים קרובים