תוכן שיווקי
לקראת אירוע VMware vFORUM 2022, ה-28 במרץ, אווניו

הפתרון המהפכני בעולמות המיקרו-סגמנטציה מבית ICTBIT

27/02/2022 12:46
Albarius של ICTBIT

אם המושג 'מיקרו-סגמנטציה' גורם לכם לכאב ראש, אנחנו מבינים אתכם! כחברה שביצעה לא מעט פרויקטים מסוג זה, אנו מודעים לחששות איתם מתמודדים אנשי אבטחת המידע בארגון. פרויקט המיקרו-סגמנטציה הינו מורכב, דורש זמן רב וכסף, ושלא נדבר בכלל על הסכנות האבטחתיות הנלוות. קושי זה הולך ומתעצם ככל שהארגון גדל, ולעיתים קרובות פרויקטים מסוג זה נראים בלתי ניתנים להשגה.

בעקבות הקושי שחווינו יחד עם לקוחותינו, נעזרנו במערכת Albarius, שפותחה על ידי אנשי ICTBIT לשעבר.

Albarius הינה פלטפורמה חכמה וחדשנית לניהול חוקה (FW Policy) אוטומטית. היא המערכת היחידה מסוגה שמאפשרת ללקוחותיה ליצור, לנהל ולתחזק חוקה בצורה יעילה ומיטבית, במינימום זמן ומאמץ אנושי.

המערכת אוספת ומנתחת מידע על כלל התעבורה בסביבה, ובונה ממנה חוקה אופטימלית. בעבודה בסביבות קיימות, Albarius (אק"א Brownfield) תבצע למידה של התעבורה והחוקה הקיימת ותציע שינויים רלוונטיים, כך שתתקבל חוקה מעודכנת, מטוייבת ואופטימלית.

בנוסף ליכולות אלה, Albarius מנטרת ומתריעה על שגיאות קונפיגורציה וחוקים מסכנים, מספקת יכולות גיבוי, Change Management ו-Revision Control, התאמות אישיות (Custom Configuration) ועוד.

פרוייקטי המיקרו-סגמנטציה, שעד לפני רגע נראו כבלתי אפשריים, הופכים בין רגע לניתנים לביצוע.

ICTBIT – מובילת התחום בישראל

ICTBIT היא חברת האינטגרציה המובילה בתחומה בישראל כיום. החברה מספקת שירותי מומחה ואינטגרציה בכל עולמות VMware, בדגש על עולמות ה-Network Security, הכוללים פתרונות מובילים כגון IPS/IDS, Velo-Cloud SDWAN, Avi Networks ו-NSX.

כשותף מוביל של חברת VMware ברמה הגבוה ביותר, Master Services Competencies Network Virtualization, חברת ICTBIT התמודדה עם פרויקטים בעולמות המיקרו-סגמנטציה והביאה אותם פעם אחר פעם לכדי מימוש מלא, תוך ליווי צמוד והדוק של כל לקוחותיה.

בזכות המערכת המהפכנית Albarius, לקוחותינו חווים הצלחה מלאה במימוש פרויקטי המיקרו-סגמנטציה בזמן קצר וביעילות מרבית.

להרשמה לאירוע VMware vFORUM 2022 לחצו כאן

אירועים קרובים