תוכן שיווקי
לקראת כנס Ransomware של וריטאס, ביום ה', ה-24 בפברואר

טרנד מיקרו חסמה יותר מ-94 מיליארד איומים בשנת 2021

זיהוי האיומים גדל ב-42% בהשוואה לשנה הקודמת, בזמן שהתקפות הכופרה הפכו לממוקדות יותר

17/02/2022 13:24
רויטל אוחיון, מנכ"לית טרנד מיקרו ישראל.

ענקית הסייבר ואבטחת המידע, טרנד מיקרו (Trend Micro) הודיעה לאחרונה ש-SPN (ר"ת Smart Protection Network™) שלה – תשתית מודיעין האיומים המובילה בתעשייה – עצרה 94.2 מיליארד איומי סייבר בקרב לקוחות מתחום הצרכנות, הממשל והעסקים בשנת 2021.

היקף זיהוי האיומים מייצג עלייה של 42% בהשוואה לכמות שנרשמה בשנת 2020, וזאת בזמן שהתקיפות זינקו ביותר מ-53 מיליארד במחצית השנייה של 2021, לאחר שרק במחצית הראשונה של 2021 טרנד מיקרו חסמה 41 מיליארד איומים.

האיומים זוהו על ידי יותר מ-5 טריליון Threat queries – עלייה של 36% לעומת 2020. ה-SPN ממנפת למעלה מ-250 מיליון חיישנים על פני משטח התקיפה הרחב ביותר בעולם, כדי להגן באופן יזום ומהיר על ארגונים ויחידים.

לדברי רויטל אוחיון, מנכ"לית טרנד מיקרו ישראל, "אנו מזהים איומים על פני נקודות קצה, ניידים, שרתים, IoT/IIoT, רשתות ביתיות, הודעות, וסביבות רשת, אינטרנט וענן. כמובילת אבטחת סייבר עולמית, העוזרת להפוך את העולם למקום בטוח להחלפת מידע דיגיטלי, טרנד מיקרו מונעת על ידי עשרות שנים של מומחיות אבטחה, מחקר איומים גלובלי וחדשנות. דבר זה מעיד על יכולת מתן מענה מהיר ומדויק והגנה על שטחי תקיפה רחבים, באמצעות טכנולוגיות הזיהוי המתקדמות שלנו, הפרוסות ב-500,000 חשבונות מסחריים וממשלתיים ולמיליוני לקוחות צרכנים. פלטפורמת אבטחת הסייבר של טרנד מיקרו מגנה על מאות אלפי ארגונים ומיליוני אנשים על פני עננים, רשתות, מכשירים ונקודות קצה. כמובילה עולמית בתחום, אנו מספקים פלטפורמה שמעצימה את לקוחותינו במגוון רב עוצמה של טכניקות מתקדמות להגנת איומים, המותאמות לסביבות כמו AWS, מיקרוסופט ו-גוגל ומאפשרות נראות מרכזית לזיהוי ויכולות תגובה טובות ומהירות יותר".

כופרה 2022: הידוק הקשר בין אבטחה לניהול מידע

למרות התפרצות ועלייה דו-ספרתית באחוזי זיהוי איומי סייבר בין 2020 ל-2021, טרנד מיקרו מגלה כי התמודדה עם 66% פחות התקפות כופרה (ransomware), דבר שמחזק את החשד שהתקפות הכופר הופכות לממוקדות יותר.

גורם נוסף שתרם לירידה זו הוא שיותר מתקפות כופר כבר נחסמות בשלבים המוקדמים יותר, לפני פריסתן באתר המותקף. למעלה מ-14 מיליון התקפות הופסקו באופן יזום על ידי טרנד מיקרו בשנת 2021, לפני שהן יכלו להשפיע על לקוחות החברה.

"כאשר התקפות כופרה נהפכות לעניין של שגרה, לשאלה של 'מתי' ולא 'האם', על ארגונים לנקוט בגישה של All Inclusive Data Security ולחבר במוקדים מוקדמים יותר של הפעילות את תחום ה-Data Protection עם Advanced Threat Protection. לכן אני מזמינה אתכם לקחת חלק באירוע Ransomware Greatest Fears של וריטאס, שם גם אנחנו ב-טרנד מיקרו לוקחים בו חלק, על מנת להציע ללקוחותינו חיבור טוב יותר בין הגנה על מידע לאבטחת מידע, בתשתית רובסטית ובלתי מתפשרת, תוך שימוש ב-best of bread בכל מקום בו נמצא המידע שלכם – מקומי, ענן ציבורי והיברידי", המשיכה ואמרה אוחיון.

אוחיון סיכמה ואמרה כי "טרנד מיקרו צופה שמערכות IoT, שרשראות אספקה גלובליות, סביבות ענן ותפקודי DevOps, יהוו מוקדים לעניין גובר מצד התוקפים במהלך השנה הקרובה. היערכות נכונה, בדיקה מתמדת, טיוב של פאצ'ים ממוקדי-סיכון, XDR, הקשחת שרתים, Zero Trust, ניטור תשתיות רשת, וניהול ה-DevSecOps יהיו קריטיים כדי למנוע כניסה לסחרור מתקפת סייבר מסוכנת ב-2022".

לרישום והבטחת מקומכם בכינוס לחצו כאן, מספר המקומות מוגבל ומותנה ברישום מראש

אירועים קרובים