תוכן שיווקי
בעקבות ועידת הפסגה של ה-IT

פתרון קונטרול אפ – ה-"עיניים" של מערכות ה-IT בארגון

07/11/2021 13:39
אלי ליאור, מנכ"ל סמארטאיקס.

קונטרול אפ (Control Up), מובילת התעשייה בניהול חוויית עובדים דיגיטלית, הודיעה באחרונה כי גלובי (Globee), מארגנת תוכניות הפרסים העסקיים הבולטת בעולם ומחברת רשימות דירוג עסקי, בחרה בה לזוכה בזהב, במקום השמיני, בתוכנית פרסי העסקים הבינלאומיים לשנת 2021.

פלטפורמת ניהול החוויה הדיגיטלית של קונטרול אפ הוכרה כמוצר הטוב ביותר להפחתת ההשפעה של הקורונה על שוק ה-IT. קונטרול אפ מאפשרת למנהלי ה-IT לנהל באופן מרכזי את המכשירים הפיזיים והווירטואליים שלהם, להפוך משימות לאוטומטיות, לפתור בעיות מרחוק ובזמן אמת, ולבצע אוטומציה של עדכונים קריטיים כדי לאפשר גישה חלקה ליישומים ארגוניים תוך עבודה מרחוק.

לאחר פרוץ המגיפה, לקוחות קונטרול אפ יכולים היו להגדיל במהירות את היכולות שלהם, כדי לטפל באלפי משרדים ביתיים ולאפשר להם גישה מהירה וקלה ליישומים ארגוניים, תוך שמירה על זמן הטעינה למינימום. זה היה קריטי במיוחד עבור תעשיית הבריאות, שבה חלה עלייה עצומה בפניות ובבקשות, עקב הנגיף, כמו גם מוקדים וירטואליים שנפתחו באופן מיידי עבור חברות קמעונאות, השכרת רכב ודירות, ביטוח, בנקאות והשקעות. קונטרול אפ אפשרה לארגונים אלה לפעול מכל מקום ולספק ללקוחות חוויית משתמש מעולה – כי זה מה שהם מצפים לו.

אלי ליאור, מנכ"ל סמארטאיקס (SmartX), המשווקת הבלעדית של קונטרול אפ בישראל, אמר כי הפלטפורמה "משנה את האופן שבו מנהל מערכות ה-IT פותר בעיות ומספק חוויית משתמש אופטימלית. אלפי ארגונים ברחבי העולם, וגם בארץ, מסתמכים על קונטרול אפ לניטור ותובנות של מערכות ה-IT בארגון, כדי לחסוך זמן, כסף ומשאבי אנוש יקרים, ועל מנת להבטיח המשכיות עסקית ופרודוקטיביות של המשתמשים".

מערכת קונטרול אפ מיושמת בארגונים מובילים בישראל במגזר הבריאות, לרבות בתי חולים וקופות חולים, וכן במשרדי ממשלה ובמגזר הפיננסי – בקרב בנקים וחברות ביטוח גדולות.

לפרטים נוספים נא היכנסו לאתר של סמארטאיקס או פנו ישירות למייל.

אירועים קרובים