תוכן שיווקי
על פיצה וטכנולוגיה

האירוע השנתי של מטריקס ורד-האט חוזר במתכונת המקורית

בפעם הראשונה, באירוע יתארחו שותפי רד-האט מהחברות Dynatrace, קלאודרה, נוטניקס וצ'קמרקס ● האירוע יתקיים מחר (ה') בסינמה סיטי גלילות

27/10/2021 18:02
מני צרפתי, מנהל ארכיטקטורת פתרונות ברד-האט ישראל, יוון וקפריסין.

בפעם הראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה, חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס ורד-האט, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, יקיימו את האירוע השנתי פיצה וטכנולוגיה במתכונתו המקורית, הפיזית – בסינמה סיטי שבגלילות. האירוע יתקיים מחר (ה'), זו השנה ה-16.

כמיטב המסורת, האירוע, שבו ישתתפו חברי קהילת רד-האט בישראל – מהנדסי מערכות, אנשי DevOps, מומחים בתחום הענן ולקוחות החברה – ייפתח בארוחת צהרים בסגנון איטלקי ובנטוורקינג. בפעם הראשונה יתארחו בו שותפי רד-האט מהחברות דיינטרייס (Dynatrace), קלאודרה (Cloudera), נוטניקס (Nutanix) וצ'קמרקס (Checkmarx), ויספרו כיצד ה-OpenShift של החברה מאפשר להגיע לטרנספורמציה דיגיטלית מלאה. כמו כן, תתקיים הרצאה של מני צרפתי, מנהל ארכיטקטורת פתרונות ברד-האט ישראל, יוון וקפריסין, שיספר על החשיבות של טכנולוגיית קלאוד נייטיב לעסקים. בסיום האירוע תתקיים הקרנה פרטית של הסרט חולית.

באירוע ישתתפו בכירים משתי החברות, ביניהם לימור אפיק, מנכ"לית רד-האט ישראל, יוון וקפריסין, ורנית זקצר, מנהלת הטכנולוגיה הראשית (CTO) של מטריקס.

שי נחמני, מנהל פעילות מוצרי רד-האט בקבוצת הקוד הפתוח של מטריקס, ציין כי "חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת ומלווה את הפעילות של רד-האט בישראל כבר קרוב לשני עשורים. השותפות ההדוקה הזו מאפשרת לנו להעניק לארגונים בישראל מענה מקצועי ורחב. פתרונות התוכנה שרד-האט מציעה בעולמות הקוד הפתוח, הענן וה-IT רלוונטיים עד קריטיים בתקופה זו, יותר מתמיד, עבור חברות רבות במגזרים שונים. אני צופה שנמשיך לעבוד בשיתוף פעולה פורה והדדי במטרה לספק את הפתרונות הטובים ביותר בתחום עבור הלקוחות הישראליים".

שי נחמני, מנהל אגף Open Source ורד-האט בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

שי נחמני, מנהל אגף Open Source ורד-האט בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: עצמי

לדברי צרפתי, "אנחנו נרגשים לקיים את האירוע השנתי של מטריקס ורד-האט, והפעם – פנים מול פנים. אנחנו רוצים להודות לחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס על השותפות ארוכת השנים, גם בתקופות המאתגרות ביותר".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים