תוכן שיווקי
לקראת אירוע Commvault Connections21, שייערך ב-11.11.21

"ארגונים זקוקים למערכת הוליסטית, לניהול מרכזי של הגנת המידע"

שיחה עם מיכל אהרוני, מנהלת מכירות מגזר ציבורי, פיננסי ואקדמיה בקומוולט ישראל

27/10/2021 10:29
מיכל אהרוני, מנהלת מכירות מגזר ציבורי, פיננסי ואקדמיה בקומוולט ישראל

מיכל, איך תסכמי את השנה החולפת במגזר הציבורי, הפיננסי והאקדמי?

"המגזר הציבורי המשיך לאמץ טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, שהמטרה שלהן לתת שירות טוב יותר לכולנו. גם השנה, בעיקר בזכות הקורונה שהאיצה תהליכים, ראינו כי גופים ממשלתיים רבים הנגישו יותר פלטפורמות חיצוניות, הטמיעו ערוצים דיגיטליים שונים, כל זאת כדי לשפר את חוויית הלקוח לאזרח. מכרז נימבוס להעברת שירותים ממשלתיים לענן צפויה להאיץ עוד יותר את הטרנספורמציה הדיגיטלית של ישראל. העולם האקדמי עבר תהליכים דומים. גם המגזר הפיננסי, שמהווה את חוד החנית של עולם הטכנולוגיה, המשיך להעדיף את מודל הענן ולהשקיע בטרנספורמציה הדיגיטלית. גופים אלה, שרובם כפופים להוראות הרגולטור, מודעים היטב לעובדה, שיש לשים דגש על אבטחת סייבר, הגנה וניהול המידע".

מה מייחד את המגזרים הללו ומה הם הצרכים והכאבים המרכזיים שזיהיתם?

"המגזר הציבורי, הפיננסי והאקדמי נדרשים מצד אחד להנגיש כמה שיותר מידע לצרכן – תוך שמירה על אבטחת מידע, הגנה על הנתונים והמשכיות עסקית של הארגון. האירועים שעברנו השנה בתחום התקפות הכופרה, דוגמת חברת שירביט ובית החולים הילל יפה, חידדו את החשיבות של הגנת הנתונים, ואין ספק שגופים במגזרים אלו משמשים מטרה להתקפות כופרה שונות ונדרשו להגן על המידע בתקופה המאתגרת של השנה האחרונה. הקורונה, כאמור, האיצה אימוץ טכנולוגיות חדישות, כדוגמת עבודה בענן ועבודה מן הבית, מהלכים אשר האיצו את חשיבות ההגנה על המידע לא רק בין כותלי הארגון, אלא גם בסביבת הענן ואצל המשתמשים שעובדים מרחוק. בעקבות יישום הטכנולוגיות החדישות הארגונים נזקקו למערכת הוליסטית אחת, שנותנת ניהול מרכזי של המידע מאפליקציות שונות ובמקומות שונים. אנו גאים על כך שארגונים רבים במגזרים הללו בחרו בקומוולט כתוכנה שנותנת פתרון מקיף לאתגרים הללו".

מה הם הערכים המוספים והיתרונות שאתם מספקים ללקוחות במסגרת פורטפוליו הפתרונות שלכם?

"קומוולט מספקת הגנה על הנתונים בכל מקום: בין כותלי הארגון – On Prem, ובענן. ההגנה בסביבות שונות מהווה חלק אינהרנטי במנגנון, שמהווה חלק מן הרישוי הבסיסי בפתרון שלנו, והלקוחות אינם צריכים לרכוש רישוי מיוחד על מנת להתגונן ממתקפות כופר. הפתרונות של קומוולט כוללים את היכולות הנרחבות ביותר בהשוואה למתחרים. בין היכולות הללו נכללות תכונות, כגון זיהוי אנומליה – ניטור ואיתור תהליכים חריגים ושליחת התראה או כניסה אוטומטית למצב של חוסר פעולה של מערכת הגיבוי, על פי הגדרה מראש. יכולת נוספת היא מלכודות דבש – שתילת קובצי דמה בתוך המידע וניסיון של גורם כלשהו לפתוח את הקבצים ישלח התראה למנהלי ה-IT, או שמערכת הגיבוי תיכנס אוטומטית למצב של חוסר פעולה. בנוסף, קומוולט מספקת את היכולת ליצור עותקים בתצורת WORM (כך שלא ניתן למחוק או לערוך את המידע בשום צורה, אלא אם כן מתקיים Retention של המידע. המערכת פועלת בתצורת Zero Trust, כך שרק לרכיבים ולתהליכים המובנים של קומוולט יש את יכולת הגישה למידע.

"לארגונים העובדים בענן או בגיבוי במודל ענני, לקומוולט יש תאימות מלאה  לספקיות ענן רבות: Azure, AWS, Google, Oracle IBM Cloud  ועוד – מה שמאפשר ללקוחות ליהנות מחופש הבחירה לנייד את המידע ולנהל אותו.

"בנוסף, קומוולט השיקה לפני כשנתיים בישראל ובעולם פלטפורמה עשירה בשם Metallic, המהווהBackup as a service  עבור מגוון פתרונות גיבוי כשירות, ליישומים כגון Office 365, Salesforce.com, Microsoft Dynamics, מכונות וירטואליות, בסיסי נתונים, יחידות קצה, ועוד. פלטפורמת Metallic שנמצאת ב-Azure מאפשרת גם אחסון ענן מאובטח, שיכול להחליף את הקלטות ולשמור את המידע מוגן ונגיש עבור הלקוחות".

אירועים קרובים