תוכן שיווקי

אירוע השיא של חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חוזר

האירוע,Red Hat Pizza and Technology 2021, יתקיים מחרתיים (ה')

26/10/2021 17:54
שי נחמני, מנהל אגף Open Source ורד-האט בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

כתב: הילל יוסף.

מחרתיים (ה'), ה-28 באוקטובר, החל ב-11:30, יתקיים אירוע השיא של חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקסRed Hat Pizza and Technology 2021. לקראת האירוע, שייערך בסינמה סיטי בגלילות, שוחחתי עם שי נחמני, מנהל אגף Open Source ורד-האט בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

"רד-האט מהווה שער כניסה לעולמות הקוד הפתוח – אך לא רק", ציין נחמני בפתח הדברים. הוא הוסיף כי "בעלי תפקידים בארגונים, שבעבר חששו מלהיכנס לעולם הקוד הפתוח, עושים זאת כיום בלא חשש. מערך הכלים והשירותים של רד-האט מספק מענה מקיף של תמיכה ועבודה עם מוצרי קוד פתוח. מדובר במוצר מדף מנוהל לכל דבר ועניין, עבור כל ארגון שהוא ועל אחת כמה וכמה עבור ארגוני אנטרפרייז מכל מגזר פעילות בשוק".

"השימוש בקוד הפתוח בכלל ובמוצרי רד-האט בפרט נמצא בתאוצה מתמדת", אמר נחמני. "המציאות מכריחה ארגונים לבצע מעבר מהיר לעולם דיגיטלי, שמאפשר לבצע מודרניזציה של המערכות בצורה מיטבית".

"תרבות הקוד הפתוח של רד האט מניעה רעיונות חדשניים", הוסיף, "ומודל הפיתוח שלה משמש את הלקוחות בסט כלים מובנה, נגיש ויציב, שכולל שירות ותמיכה של רד-האט 24/7".

הוא אמר כי "רד-האט הינה המובילה העולמית בפתרונות מבוססי קוד פתוח. הרוב המוחלט של ארגוני פורצ'ן 500 ופורצ'ן 1,000 עושים שימוש בפתרונות שלה. בישראל נמנים על לקוחותיה רוב ארגוני האנטרפרייז הגדולים בכל המגזרים – מבנקים, תעשייה וקמעונאות, ועד לחברות היי-טק וסטראט-אפים".

"OpenShift מובילה את טכנולוגיית הקוברנטיס"

בהתייחסו למגמת המעבר לענן אמר נחמני כי "יותר ויותר חברות משתמשות בכמה פלטפורמות ענן בעת ובעונה אחת, והמגמה הברורה היא המשך גידול משמעותי בכיוון זה בשנים הבאות. אנחנו מסייעים למעבר בשימוש בטכנולוגיה מבוססת קונטיינרים, כאשר OpenShift של רד-האט היא הליבה הניהולית לטכנולוגיה זו".

"הדעה הרווחת בתעשייה היא שקוברנטיס היא הטכנולוגיה הרלוונטית לשימוש בקונטיינרים. רד-האט החליטה כבר לפני יותר משבע שנים ש-OpenShift תהיה הפלטפורמה שתוביל את הטכנולוגיה הזו", ציין. "OpenShift נמצאת בשימוש אצל 2,000 לקוחות בעולם".

נחמני אמר כי "מטריקס מוצרי תוכנה מספקת לארגונים, באמצעות פתרון זה, יכולת לפעול כמוצר היברידי – מקומי ובסביבות ענן, עם אפשרות להגר בין עננים ציבוריים, דוגמת AWS, מיקרוסופט וגוגל, ולעשות זאת באופן גמיש ואגנוסטי, ללא צורך בפרויקט מגרציה מורכב".

לסיכום הוא ציין כי "אני צופה שבשנים הקרובות יהיה המשך של גידול משמעותי בהיקף הלקוחות הישראליים שייכנסו לעולם הקוד הפתוח בבטחה עם סל הפתרונות של רד-האט".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים