תוכן שיווקי

"פורסקאוט הפכה למכפילת כוח של פתרונות BigFix וגרלנד"

שחר רצון מפרט על היתרונות של אינטגרציה הדוקה של פתרונות גרלנד, BigFix ופורסקאוט, שמייצרת אוטומציה חכמה, סוגרת פערים באבטחת המידע וחוסכת עבודה ידנית מתסכלת לצוותי IT

21/10/2021 10:26
שחר רצון, מנהל מוצר פורסקאוט בקבוצת מולטיפוינט.

היכולות העוצמתיות של פורסקאוט (Forescout) לגלות כל מכשיר המתחבר לרשת הארגונית בכל מקום ובזמן אמת זוכות למינוף באמצעות אינטגרציה הדוקה עם הפתרונות המובילים BigFix של HCL וגרלנד (Garland).

האינטגרציה עם BigFix מבטיחה כי כל מכשיר הנכנס לרשת עומד בדרישות האבטחה, כולל התקנה של תוכנת הסוכן של BigFix, וכי המכשיר יכיל עדכוני תוכנה אחרונים באמצעות יכולות האוטומציה של BigFix. האינטגרציה עם גרלנד מספקת לפורסקאוט נתוני Packet שנאספו לרוחב כל הרשת ועובדו באמצעות טכנולוגיית PacketMAX, כדי לזהות, לסווג ולבצע פעולות – כולל עבור מכשירי OT, IT ו-IoT.

"סביבות המחשוב הופכות למורכבות יותר ויותר. רק גישה אסטרטגית מקיפה יכולה להבטיח לארגון, כי הוא ממזער את מישור ההתקפה ואינו מותיר חרכים שדרכם תוקפים יכולים להסתנן בקלות", אמר שחר רצון, מנהל מוצר פורסקאוט בקבוצת מולטיפוינט. "האינטגרציה של פורסקאוט עם מוצרים מובילים, כגון BigFix וגרלנד, היא דוגמה מצוינת לדרך שבה רכיבי אבטחת סייבר יכולים לעבוד ביחד כדי לספק את כיסוי מקיף, לייצר נראות של 100% לכל רכיב ברשת, לסגור פערים ולשחרר משאבים חיוניים כדי לטפל באיומים המשמעותיים והמתקדמים יותר".

כיצד ממנפת פורסקאוט את השימוש בפתרון הנפוץ HCL BigFix?

"כלים לניהול מערכות, כגון HCL BigFix, מסעיים לארגונים לנהל עדכוני אבטחה ותוכנה עבור אלפי מערכות חלונות, מק ולינוקס. עם זאת, כתוצאה מהתרחבות במספר ובמגוון המערכות הפועלות בארגון, השינויים המהירים שבהן וכניסתם של מכשירים עם מערכות הפעלה חדשות, ל-BigFix אין תמיד את המידע המלא על כל המכשירים המחוברים לרשת. Forescout eyeExtend for HCL BigFix ממלא את הפער הזה. הוא מבטיח צירוף של מכשירי קצה תחת הניהול של BigFix, ומבטיח עמידה שלהם במדיניות עדכונים וניהול גישה. בכך, הוא מסייע לצוות ה-IT ולמנהלי האבטחה לייעל את תהליך האבטחה של סביבת המחשוב, כולל נקודות קצה ומערכות של מרכזי נתונים".

עם אילו אתגרים מסייע להתמודד השילוב בין גרלנד לפורסקאוט?

"המהפך הדיגיטלי בארגוני תעשייה ותשתיות יוצר זרמי תעבורת נתונים חדשים בין מערכות IT מרושתות בקמפוס, אפליקציות מבוססות ענן ומערכות OT. איחוד המערכות הזה גם מייצר לחץ על המנמ"ר ומנהל האבטחה להכניס מערכות חדשות למעגל ההגנה ולספק מטרייה הגנתית על כל הסביבה העסקית. כל זאת, כאשר מכשירי IoT ומכשירים חכמים אחרים לא ניתן לסרוק ולאבטח באמצעות כלי אבטחת מידע מסורתיים. ללא השקיפות הבסיסית אל כל סוגי המכשירים, ארגונים מותירים לתוקפים ערוצי תקיפה פתוחים בסביבות התפעול וה-IT. הדבר יוביל, בסופו של דבר, לנזק משמעותי לארגון, עוד לפני שמנהלי ה-IT והאבטחה יבינו מה מתרחש.

"השילוב בין פורסקאוט ו-Garland Technology מחסל באופן אפקטיבי את כל הנקודות המתות ברשת. יכולות הזיהוי הפסיביות של פורסקאוט עם סריקת ה-Packet העמוקה של גרלנד מייצרים שקיפות של 100%, מבלי לפגוע בביצועים ובפעילות של אף רכיב – IT ,OT ו-IoT. מנוע המדיניות של פורסקאוט מפחית אף יותר את הסיכון באמצעות ייעול של תהליכי תיקון עם פעולות המבוססות על מדיניות.

"את הנתונים שגרלנד אוספת מרכיבי הרשת, היא מעבדת ומעבירה לפורסקאוט, כדי שזו תאפשר אכיפה אוטומטית של מדיניות – החל משליחת התראות בדואר אלקטרוני, דרך בידוד או חסימה של מכשירים בסיכון מגישה לרשת, ועד לצירוף מכשירים ל-VLAN הנכון, תיוג מכשירים לצורך אכיפת חוקי פיירוול, ו/או הפעלת תהליכי תיקון.

אירועים קרובים